گوشی جدید موتورولا ماه آینده راهی بازار می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هنوز مدت زمان زیادی از معرفی گوشی‌های جدید موتورولا نمی‌گذرد؛ اما این شرکت قصد دارد در ماه آینده یک محصول جدید معرفی و راهی بازار کند.

شرکت موتورولا گوشی Droid Turbo 2 را با ۳ گیگابایت رم و یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی در ماه آینده راهی بازار می‌کند.

با معرفی گوشی‌های جدید از خانواده موتو، احتمال معرفی محصولات جدیدتر از سوی موتورولا در چند ماه آینده بسیار کم بود. به‌تازگی اطلاعاتی منتشر شده که با توجه به آن‌ها مشخص شده که این شرکت قصد دارد در ماه آینده گوشی Droid Turbo 2‌ را راهی بازار کند.
براساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی ماه آینده در کشور آمریکا عرضه می‌شود. همچنین مشخص شده که این گوشی با نام Moto X Force از آذر ماه در کشورهای دیگر به فروش خواهد رسید. براساس اطلاعات منتشر شده گوشی Droid Turbo 2 دقیقا همان مشخصات سخت‌افزاری Moto X Force را خواهد داشت که تنها لوگوی اپراتور آمریکایی Verizon روی آن قرار گرفته است. این گوشی از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ بهره می‌برد. همچنین یک صفحه نمایش ۵.۴۳ اینچی با کیفیت QHD روی آن قرار دارد. شرکت موتورولا برای این محصول از ۳ گیگابایت رم استفاده کرده و قصد دارد آن را در مدل‌هایی با حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت به فروش برساند. یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی آن قرار دارد. همچنین یک باتری ۳۷۶۰ میلی‌آمپر ساعتی برای آن در نظر گرفته شده است.
در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این محصول را مشاهده کنید:

droidturbo2-2 droidturbo2-3 droidturbo2-4 droidturbo2-5 droidturbo2-6

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. مبین

    گوشی خوبی به نظر میاد از نظر سخت افزار اما از پشت مثله پرچم دار شرکت وان پلاسه به‌هرحال بدک نیست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه