آیا گوشی G5 ال‌ جی دو صفحه نمایش خواهد داشت؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی V10 ال جی

به‌نظر می‌رسد که ال‌ جی در طراحی گوشی G5 از گوشی V10 الگو برداری کرده و به همین دلیل پرچم‌دار آینده این شرکت از دو صفحه نمایش بهره می‌برد.

گوشی G5 همانند V10 از دو صفحه نمایش بهره می‌برد و به احتمال زیاد ۳ گیگابایت رم دارد و از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ بهره می‌برد.

براساس شایعات منتشر شده، گوشی G5 از یک صفحه‌نمایش ۵٫۳ اینچی با کیفیت QHD بهره می‌برد و ویژگی‌هایی مانند گوشی V10 خواهد داشت. در کنار صفحه‌نمایش اصلی، یک صفحه‌نمایش دوم کوچک هم روی این محصول قرار گرفته است.

در ادامه به این موضوع اشاره شده که ال‌ جی برای این تلفن همراه هوشمند از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده خواهد کرد و سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای آن در نظر گرفته است. به احتمال زیاد این تلفن همراه هوشمند همانند گوشی V10 از دو دوربین جلو با کیفیت ۸ مگاپیکسل بهره می‌برد. شایعات گفته‌اند که دو دوربین پشت هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. دوربین پشت این گوشی ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود و زاویه دید ۱۳۵ درجه را پیش روی کاربران قرار می‌دهد تا کاربران بتوانند عکس‌هایی با زاویه دید باز ثبت کنند.

این گوشی از سنسور تشخیص اثر انگشت بهره می‌برد. در شایعات گفته شده که این سنسور تشخیص اثر انگشت به سنسور گوشی نکسوس ۵X شبیه است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، این گوشی از یک باتری ضعیف‌تر نسبت به G4 بهره می‌برد. این تلفن همراه هوشمند یک باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت و این درحالی است که ال‌ جی برای گوشی G4 از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده بود.

V10

گوشی G5 شرکت ال جی شباهت‌های زیادی به گوشی V10 دارد

به‌نظر می‌رسد که ال‌جی یک ویژگی جدید برای این گوشی در نظر گرفته که (Magic Slot) نام دارد و به احتمال زیاد با این ویژگی می‌توان از تکنولوژی‌های واقعیت مجازی، صفحه کلیدهای خارجی و اسپیکرهای مختلف استفاده کرد. هنوز اطلاعات بیشتری درباره‌ی درگاه (Magic Slot) منتشر نشده است.

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar کسری

    ۲۸۰۰ میلی؟! حرکت شرکت ها به سمت ظرفیت کمتر باطری واقعا اعصاب خرد کنه، من از خرید g4 به خاطر باطری ضعیفش منصرف شدم حالا g5 به جای پیشرفت پسرفت کرده؟!

    1. Avatar داریوش

      کسری جان ظرفیت اصلا به بازدهی مربوط نمیشه و بهین هایی که شرکت انجام میده صد در صد تاثیر داره من خودم g4 دارم و با s6 مقایسه کردم طی شرایط یکسان یه ساعت بیشتر از اس ۶ دووم اورد من که از شرکت lg راضی هستم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه