گوشی G7 پلاس شرکت هوآوی معرفی شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Huawei G7 Plus

شرکت هوآوی مدتی می‌شود که فعالیت خودش را در بازار گوشی‌های میان‌رده افزایش داده است. این شرکت به‌تازگی گوشی G7 پلاس که یک محصول میان‌رده به شمار می‌رود را معرفی کرده است.

گوشی G7 پلاس شرکت هوآوی از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت Full HD، تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۱۵، سه گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

این گوشی به یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت Full HD‌ مجهز شده است. روی این تلفن همراه تراشه‌ی ۶۴ بیتی اسنپ‌دراگون ۶۱۵ که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای را در خودش قرار داده، مشاهده می‌شود. سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این محصول به شمار می‌روند که البته میزان حافظه‌ی داخلی را می‌توان با کارت حافظه ارتقا داد. مشخصات سخت‌افزاری این تلفن‌همراه بالاتر از یک محصول میان‌رده به حساب می‌آید و هوآوی یک گوشی باکیفیت را راهی بازار کرده است.

شرکت هوآوی توجه ویژه‌ای هم به دوربین این گوشی داشته است. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی که از لرزش‌گیر اپتیکی تصویر، سنسور RGBW و لنزی با زاویه دید عریض بهره می‌برد، روی این تلفن‌همراه مشاهده می‌شود. قابلیت‌های در نظر گرفته شده برای این دوربین باعث شده که بتوان به وسیله‌ی آن تصاویر باکیفیتی را در محیط‌هایی با نور کم ثبت کرد.

نود درصد از جنس بدنه‌ی این محصول از آلومینیوم تشکیل شده و در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری و طلایی راهی بازار خواهد شد. اندروید ۵.۱ روی این گوشی در نظر گرفته شده که در بهمن ماه آینده به اندروید ۶.۰ به‌روزرسانی می‌شود.

فاصله‌ی لبه‌ها از صفحه نمایش بسیار کم است و به همین دلیل صفحه نمایش کمی بزرگ‌تر از اندازه‌ی واقعی خودش جلوه می‌کند. این محصول ۱۶۷ گرم وزن و ۷٫۵ میلی‌متر ضخامت دارد. یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی هم برای آن در نظر گرفته شده است. گوشی G7 پلاس ابتدا در کشورهای آسیایی با قیمت ۳۳۰ دلار عرضه می‌شود.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این گوشی را مشاهده کنید:

Huawei G7 Plus Huawei G7 Plus Huawei G7 Plus Huawei G7 Plus Huawei G7 Plus

منبع: Huawei

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar mamad

    این عکسا که مال G8 ه حالا یا اون اشتباهه یا این ؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه