گوشی Meizu Pro 5 رونمایی شد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت «میزو» به‌طور رسمی از گوشی Meizu Pro 5 رونمایی کرد. این گوشی، صفحه‌ی نمایشی ۵٫۷ اینچی دارد که از تکنولوژی Super AMOLED بهره می‌برد. وضوح تصویر این صفحه‌ی نمایش هم ۱۰۸۰p است. نکته‌ی جالب درباره‌ی این صفحه‌ی نمایش، خمیده بودن ان است که به هنگام استفاده، حس خوبی به کاربر می‌دهد.

جدیدترین گوشی Meizu، یکی از قوی‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار است.

در پشت این گوشی، دوربینی با دقت ۲۱ مگاپیکسل قرار گرفته است که از سنسور IMX230 شرکت سونی استفاده می‌کند. اندازه‌ی این سنسور ½.۴ اینچ است. در جلوی گوشی هم یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار دارد.

سخت‌افزار Meizu Pro 5 هم بسیار قوی است. در این گوشی از پردازنده‌ی Exynos 7420 شرکت سامسونگ استفاده شده است. حافظه‌ی اصلی (RAM) این گوشی هم بسته به مدل ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی، ۳ و ۴ گیگابایت است. البته امکان افزایش حافظه‌ی داخلی با استفاده از یک کارت حافظه‌ی MicroSD هم وجود دارد.

شرکت Meizu برای این گوشی سنگ تمام گذاشته است و حتی برای پورت USBاش هم از جدیدترین نسخه‌ی این پورت، یعنی Type-C استفاده کرده است. این پورت با استفاده از تکنولوژی شارژ سریع mCharge می‌تواند تنها در سی دقیقه، شارژ گوشی را از ۰ تا ۶۵ درصد پر کند.

سیستم عامل Meizu Pro 5 هم اندروید ۵.۱ لالی‌پاپ است. این گوشی هم‌چنین با استفاده از پردازنده‌ی ES9018 می‌تواند صدایی با کیفیت Hi-Fi ارایه کند.

گوشی Meizu Pro 5 قرار است در ۱۲ اکتبر سال جاری عرضه شود. نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی ۴۳۹ دلار و نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی ۴۹۰ دلار قیمت‌گذاری شده است.

منبع: GSM Arena

دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar دوستار تک

    پس چرا دیجی نمیارش؟؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه