گوشی XOLO Black با دو دوربین معرفی شد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس اخبار منتشر شده، گوشی Black، جدیدترین گوشی هوشمند شرکت هندی XOLO روز گذشته به‌صورت رسمی معرفی شد. قرار است این گوشی با قیمت ۲۰۵ دلار منحصرا از طریق Flipkart به‌فروش برسد.

به‌تازگی، گوشی Black، جدیدترین گوشی هوشمند شرکت هندی XOLO با دو دوربین اصلی معرفی شد. قرار است این گوشی با قیمت ۲۰۵ دلار به‌فروش برسد.

قطر این گوشی ۷.۳ میلی‌متر است و در پشت و جلوی آن از پنل شیشه‌ای استفاده شده است. اما نکته جالب در مورد این گوشی استفاده از دو دوربین اصلی است. البته پیش از این شرکت HTC این ایده را در گوشی HTC One به‌کار برده بود. شرکت هندی XOLO از دو دوربین ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی در این گوشی استفاده کرده است. یکی از ویژگی‌های این گوشی قابلیت UbiFocus است. شما با استفاده از این ویژگی امکان تغییر فوکووس روی تصاویر گرفته شده را خواهید داشت. همچنین در این دوربین قابلیت OptiZoom برای بهبود در کیفیت زوم دیجیتالی وجود دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های این گوشی برنامه Photo Studio است که توسط شرکت Adobe طراحی شده است.

Xolo

در گوشی Black یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p، پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۱۵، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا به‌کار گرفته شده است. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری سلفی و یک باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی از دیگر ویژگی‌های این گوشی به‌شمار می‌روند. جدیدترین گوشی شرکت XOLO قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت را دارد و از روز اول با رابط کاربری HIVE، مخصوص شرکت XOLO و اندروید ۵.۰ لالی‌پاپ عرضه خواهد شد.

منبع: GSMArena

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه