ویدیوهای یوتیوب روزانه یک میلیارد ساعت دیده می‌شوند

۱۱ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوگل اعلام کرده کاربران یوتیوب هر روز یک میلیارد ساعت ویدیو در یوتیوب می‌بینند.

یوتیوب با انتشار پستی در وبلاگش درباره‌ی این خبر توضیح داده است: «بیایید یک میلیارد ساعت را طور دیگری ببینیم. اگر بنشینید و یک میلیارد ساعت فیلم در یوتیوب ببینید، انگار به صد هزار سال پیش می‌روید. صد هزار سال قبل اجداد ما ابزارهای سنگی می‌ساختند و زمانی که ماموت‌ها در زمین فرمانروایی می‌کردند، از آفریقا مهاجرت کردند. فکر کنید اگر ۱۰۰هزار سال با سرعت نور سفر کنید، می‌توانید از یک طرف کهکشان راه شیری به طرف دیگر آن بروید.»

ویدئوهای زیادی امروز در یوتیوب یافت می‌شوند و افراد زیادی از این پلتفرم آن برای اشتراک‌گذاری ویدیوهایشان استفاده می‌کنند.

ویدئوهای زیادی امروز در یوتیوب یافت می‌شوند و افراد زیادی از این پلتفرم آن برای اشتراک‌گذاری ویدیوهایشان استفاده می‌کنند که این موضوع باعث شده است تنوع زیادی در محتوای ویدیوها به وجود بیاید. بنابراین خیلی عجیب نیست که مردم ساعات زیادی را صرف دیدن ویدیو در این شبکه‌ی کنند. گوگل هم از این فرصت استفاده کرده و از تولیدکنندگان محتوای یوتیوب تشکر کرده است.

قبل از این، مقیاس مورد استفاده برای ارزیابی موفقیت یا ناکامی یک ویدیو در یوتیوب، تعداد بازدید ویدیوها بود. پس از مدتی گوگل دریافت مدت زمانی که کاربر به تماشای ویدیو اختصاص می‌دهد، مهم‌تر است. بارها برای همه ما پیش آمده که تماشای یک ویدیو را شروع کرده‌ایم اما چند ثانیه بعد آن را رها کرده‌ایم. بنابراین گوگل روش ارزیابی خود را به مدت زمان تماشای فیلم تغییر داد. این مسئله به مدیران شرکت کمک می‌کند بفهمند که بینندگان چه‌قدر از دیدن ویدئوها لذت می‌برند.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه