یک گوشی جدید از شیائومی در راه است

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

ماه آگوست (مرداد-شهریور) برای بیش‌تر شرکت‌های فعال در حوزه ابزارهای هوشمند و گوشی‌های موبایل به شدت شلوغ و مهم است. براساس اخبار منتشر شده احتمالا سامسونگ در این ماه دو محصول جدید خود به نام گلکسی نوت ۵ و گلکسی S6 اج پلاس را رونمایی خواهد کرد. این در حالی است که شیائومی هم مانند دیگر رقبا برای این ماه برنامه‌ریزی‌هایی کرده و قصد دارد گوشی هوشمند Redmi Note 2 را معرفی کند. براساس اخبار و شایعه‌های منتشر شده شیائومی در تاریخ ۱۶ آگوست (۲۵ مرداد امسال) محصول جدید خود را رونمایی خواهد کرد.

احتمالا قرار است شرکت شیائومی در جریان برگزاری مراسمی در تاریخ ۱۶ آگوست (۲۵ مرداد امسال)، گوشی هوشمند Redmi Note 2 را به‌طور رسمی معرفی کند.

لازم به ذکر است که آقای تونی (Tony)، مدیر بازاریابی شیائومی به‌تازگی اطلاعاتی در مورد این شرکت و تاریخ دقیق رونمایی از محصولات جدید شیائومی در حساب کاربری خود (Weibo سرویس میکروبلاگینگ چینی) منتشر کرده است. به گفته تونی زمان زیادی تا معرفی یک دستگاه جدید از شیائومی باقی نمانده و چین به زودی میزبان مراسم ویژه‌ای خواهد بود.همچنین یکی دیگر از مدیران این شرکت هم در مطلبی این موضوع را تایید و اضافه کرد که این مراسم برای رونمایی از گوشی هوشمند Redmi Note 2 برگزار خواهد شد.

شیائومی

این در حالی است که هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ و برگزاری مراسم رونمایی از سوی شیائومی منتشر نشده است. البته بد نیست بدانید پیش از این هم شیائومی همیشه در همین تاریخ مراسمی برای رونمایی از گجت‌های جدید خود برگزار می‌کرد. ظاهرا قرار است این شرکت امسال این مراسم را با معرفی گوشی Redmi Note 2 و رابط کاربری جدید (MIUI 7) برگزار کند.لازم به ذکر است که ماه گذشته گوشی هوشمند Redmi Note 2 مجوزهای تصدیق کیفیت و دیگر مجوزهای لازم برای عرضه را از سازمان تنظیم کننده چینی TENAA دریافت کرده بود.

شیائومی

شیائومی در این گوشی از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ و کیفیت Full HD بهره گرفته است. توان پردازشی این محصول از طریق یک پردازنده هشت هسته‌ای ۲ گیگاهرتزی تامین می‌شود. البته هنوز مشخص نیست که نوع چیپ‌ست این گوشی چه خواهد بود و به نظر می‌رسد Redmi Note 2 دو نسخه‌ی متفاوت داشته باشد که یکی از مدل‌ها با چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۶۱۵ همراه باشد و دیگری از مدیاتک MT6795 بهره بگیرد.

شیائومی

از دیگر ویژگی‌های این گوشی باید به ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی اشاره کرد. شیائومی در گوشی هوشمند Redmi Note 2 از یک باتری ۳۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی و اندروید ۵.۰ لالی‌پاپ همراه با رابط کاربری MIUI بهره گرفته است.

شیائومی

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه