۷ پیشنهاد ویژه خرید از دیجی‌کالا (۹۵/۰۴/۲۰)

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

در مطلبی که در ادامه مطالعه خواهید کرد ۷ محصول کاربردی از سایت دیجی‌کالا برای‌تان انتخاب شده است. برای هرکدام از این محصولات شرحی تدارک دیده شده تا به تمام سوالات‌تان درخصوص نحوه‌ی استفاده و کاربری این محصولات پاسخ داده بشود. با قسمت هفتم ۷ پیشنهاد ویژه همراه باشید:

7Vizhe_no7_7

۷-تلفن بی‌سیم پاناسونیک KX-PRL260

تلفن «KX-PRL260» شرکت «پاناسونیک» با تمام تلفن‌هایی که تاکنون دیده‌اید متفاوت است. ویژگی اصلی این تلفن سازگاری‌اش با تلفن همراه هوشمند است که امکانات زیادی را در اختیار شما می‌گذارد.

‌ ‌ ‌‌

7Vizhe_no7_6

۶- ریمل بورژوآ Volume Glamour با در مسی

تنوع زیاد در اشکال و حجم برس‌ها باعث می‌شود افراد وسواس زیادی در خرید ریمل به‌خرج دهند. ریمل بورژوآ مدل Volume Glamour انتخاب خوبی برای حجم‌دادن به مژه‌های شماست.

‌ ‌

7Vizhe_no7_5

۵- پخش‌کننده‌ی چند رسانه‌ای پاناسونیک

شنیدن یک قطعه‌ی موسیقی تجربه‌ای دل‌نشین است. استفاده از پخش‌کننده چندرسانه‌ای «پاناسونیک»، مدل «SC-VKX25» باقابلیت‌های فراوان هم‌چون امکان پخش موسیقی از طریق Bluetooth یا Play list مشترک شما و دوستان‌تان و تکنولوژی وایرلس، امکان دست‌یابی به این تجربه و لذت‌بردن بیشتر از موسیقی را فراهم می‌کند.

‌ ‌

7Vizhe_no7_4

۴- دزدگیر خودروی ماجیکار M130AS

دزدگیر «ماجیکار» (Magicar) مدل M130AS، یکی از پیشرفته‌ترین محصولات این شرکت است که در عین سادگی، از قابلیت‌ها و امکانات ویژه‌ای برخوردار است. این مدل که در گروه دزدگیر‌های تصویری قرار می‌گیرد؛ به کمک یک حسگر ضربه‌ای بسیار دقیق می‌تواند هشدار‌های لازم را به صاحب خودرو بدهد. از قابلیت‌های مهم این محصول می‌توان به قفل مرکزی، فن‌آوری صندوق پران و قفل کودک اشاره کرد. هم‌چنین به دلیل ابعاد کوچک و وزن بسیار کم، حمل ریموت این دزدگیر بسیار آسان است. درنتیجه اگر شما به دنبال یک محصول پیشرفته با قیمت مناسب هستید، بدون شک M130AS گزینه‌ی مناسبی برای شما به‌حساب می‌آید. در نظر داشته باشید که شرکت کره‌ای ماجیکار، یکی از پیشگامان در ارائه‌ی پیشرفته‌ترین سامانه‌های امنیتی خودرو در جهان به‌حساب می‌آید. همچنین تنوع و کیفیت ساخت بالای محصولات این شرکت در سراسر جهان تضمین‌شده است.

‌ ‌‌ 7Vizhe_no7_3

۳- نسخه‌ی محدود کنسول بازی سونی Playstation 4 کد CUH-1216B ریجن ۲

بعد از عرضه‌ی PS4 در چند سری مختلف، شرکت سونی اقدام به عرضه‌ی یک مدل ویژه در تعداد محدودی از پلی‌استیشن ۴ کرده که  طراحی آن با دیگر مدل‌ها تفاوت دارد. داشتن این مدل از PS4 که در تعداد محدودی عرضه ‌شده، تجربه‌ای جذاب برای علاقه‌مندان به این کنسول است.
‌ ‌ ‌ ‌

7Vizhe_no7_2

۲- هدست واقعیت مجازی نون Noon VR-Virtual Reality Headset

هدست‌های واقعیت مجازی، با ادغام تکنولوژی تصاویر سه ‌بعدی و هم‌چنین تصاویر ۳۶۰ درجه سعی می‌کنند تا شما را در دنیایی مجازی قرار دهند. وقتی این هدست را به‌چشم می‌زنید، می‌توانید سر خود را حرکت دهید و یک محیط مجازی را همان‌طور که در واقعیت می‌بینید، تماشا کنید.

7Vizhe_no7_1

۱- مودم همراه ۴G LTE  بی سیم دی-لینک  DWR-932C

اگر یک مودم همراه می‌خواهید تا هر لحظه‌ به اینترنت دسترسی داشته باشید، مودم «دی-لینک» مدل «DWR-932C» با قابلیت نصب و استفاده از سیم‌کارت‌های نسل چهارم، پشتیبانی از USSD، پشتیبانی از شبکه‌ی پرسرعت ۴G LTE و کارت حافظه‌ی micro SD تا ۳۲ گیگابایت از بهترین انتخاب‌هاست.

‌ ‌ ‌

Download_PDF

اگر به این مطلب علاقه داشتنید، سایر مطالب مجله را هم مطالعه کنید. برای مطالعه‌ روی عکس زیر کلیک کنید.

Magazine_Digikala

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه