آتاری دوباره به بازار می‌آید

۱۲ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شاید شما هم زمانی یک دستگاه آتاری در خانه داشته‌اید و از دوران کودکی‌تان با این برند قدیمی کنسول بازی خاطره دارید. همان‌طور که می‌دانید آتاری مدت‌ها بود هیچ سخت‌افزاری تولید نمی‌کرد. اما این واقعیت فقط تا همین امروز صدق می‌کند؛ چون این شرکت اعلام کرده دوباره می‌خواهد اقدام به تولید سخت‌افزار کند. البته متاسفانه برخلاف تصور، این سخت‌افزارها نشانی از کنسول‌های بازی نخواهند داشت.

شرکت آتاری این‌بار توجه خود را معطوف به اینترنت اشیا کرده است و می‌خواهد دست به تولید ابزارهای هوشمندی برای منزل بزند.

شرکت آتاری این‌بار توجه خود را معطوف به اینترنت اشیا کرده است و می‌خواهد دست به تولید ابزارهای هوشمندی برای منزل بزند. آتاری هنوز جزییات زیادی درباره‌ی سخت‌افزارهای جدید خود ارایه نداده است. تنها می‌دانیم که این شرکت قصد دارد وسایل هوشمند منزل را در طبقه‌های «بسیار پیچیده» تا «ساده» تولید کند.

دستگاه‌های هوشمندی که از آن‌ها سخن گفتیم، در حوزه‌های کنترل و هوشمندسازی ابزارهای ایمنی، حیوانات خانگی و اسباب‌واثاثیه‌ی منزل به کار می‌آیند. این کار با همکاری شرکت Sigfox صورت خواهدگرفت.

atari

برای کسانی که حتی با نام آتاری به روزهای دور کودکی می‌روند، شاید داشتن وسایلی که ضمن بهره‌مندی از تکنولوژی، فضای خانه‌شان را با این برند پر می‌کند، جالب و هیجان‌انگیز باشد. البته هیچ کس نمی‌داند چه عاقبتی در انتظار تصمیم جدید شرکت آتاری است. تنها باید منتظر ماند و دید جای آتاری در صحنه‌ی رقابت بازار تکنولوژی اینترنت اشیا کجاست.

منابع: Gizmag , Ubergizmo , Engadget

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه