آخرین اطلاعات از گوشی‌های Pixel و Pixel XL لو رفتند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت گوگل تا چند ساعت دیگر دو گوشی Pixel و Pixel XL را معرفی خواهد کرد. کلی اطلاعات مختلف از این گوشی‌ها منتشر شده بود و تقریبا با آن‌ها آشنایی داشتیم. در این بین یکسری اطلاعات دیگر هم از اپراتورهای موبایل منتشر شده.

گوگل ساعت ۷:۳۰ دقیقه امشب دو گوشی Pixel و Pixel XL را معرفی می‌کند.

در این اطلاعات گفته شده که گوشی‌‌های جدید گوگل در رنگ‌های سفید، مشکی و آبی در مدل‌هایی با ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی راهی بازار می‌شوند.

در این اطلاعات که از اپراتور Verizon آمریکا منتشر شد گفته شده که گوشی‌های تازه وارد شرکت گوگل از ویژگی جدیدی با نام Google Magic بهره می‌برند که هنوز چیزی از آن مشخص نشده است. البته به نظر می‌رسد که این قابلیت نسخه‌ی جدید «دستیار گوگل» (Google Assistant) باشد. به احتمال زیاد گوگل تا چند ساعت دیگر درباره‌ی این موضوع اطلاعات بیشتری منتشر خواهد کرد.

Google-Pixel

البته اطلاعاتی که در سایت Verizon قرار گرفته بود، سریعا حذف شده؛ اما در توضیحات آن‌ها گفته شده بود که گوشی‌های جدید گوگل برای تولید محتوا بسیار مناسب هستند و از نظر امنیت در سطح بالایی قرار دارند.

باید ببینیم که گوشی‌های Pixel و Pixel XL در کنار پیشرفت سخت افزاری، چه ویژگی‌های نرم‌افزاری دیگری را پیش روی کاربران قرار می‌دهند.

Google-Pixel-XL

منبع: Android Central

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. عطا

    اونطور که تو تصویر میبینم محیط آندرویدش یکم با آندروید ۷ متفاوته احتمالا آندروید ۷.۱ یکم تغییرات ظاهری پیدا کرده خودم نکسوس دارم امیدوارم آپدیتش واسم بیاد

  2. Salar Montazeri

    بی صبرانه منتظرم تا ورودش به ایران و دیجیکالای عزیز

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه