آخرین تریلر Doom را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کمتر از یک هفته‌ی دیگر تا عرضه‌ی شماره‌ی جدید Doom باقی مانده است و به همین مناسبت، شرکت بازی‌سازی «بتسدا»، آخرین تریلر این بازی را منتشر کرده است.

تریلر جدید Doom یادآور اکشن‌های اول‌شخص قدیمی است.

تریلر جدید Doom، تماما بخش تک‌نفره‌ی آن را به تصویر کشیده است. همانطور که از یک بازی Doom انتظار داریم، تریلر آن حسابی پر از صحنه‌های اکشن و خشن است. هم‌چنین می‌توانیم در این تریلر، هیولاهای جدیدی را ببینیم که پیش از این نمایش داده نشده بودند. همه چیز در این تریلر، نوید یک اکشن اول‌شخص درست و درمان را می‌دهد.

در کنار بخش تک نفره‌ی Doom که بیشتر شبیه به بازی‌های کلاسیک و قدیمی رایانه‌های شخصی است تا بازی‌های جدید مثل «ندای وظیفه»، یک بخش چندنفره هم برای Doom در نظر گرفته شده است. بازی حتی حالتی دارد که می‌توانید در آن برای خودتان نقشه‌های مختلف بسازید و در آن قوانین خودتان را هم تعریف کنید.

هنوز هم برای پیش‌خرید Doom وقت دارید. اگر بازی را برای ایکس‌باکس وان پیش‌خرید کنید. دو بازی Doom و Doom II را برای ایکس‌باکس ۳۶۰ دریافت می‌کنید که البته روی ایکس‌باکس وان هم قابل بازی هستند. اگر هم بازی را روی کامپیوتر پیش‌خرید کنید، رایگان نسخه‌ای دیجیتال از Wolfenstein: The Old Blood را دریافت خواهید کرد.

بازی Doom قرار است در روز سیزدهم ماه می (۲۴ اردیبهشت) برای سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

می‌توانید در ادامه، تریلر جدید Doom را ببینید. امکان دانلود تریلر را با کیفیت Full HD و سرعت ۶۰ فریم در ثانیه هم برای‌تان در ادامه فراهم کرده‌ایم.

دانلود آخرین تریلر Doom

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Bethesda

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه