آریا استارک برای یک لپ‌تاپ وارد بازی تاج و تخت شد!

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

زمانی که «میسی ویلیامز» (Maisie Williams) بازیگر نقش آریا استارک، برای بازی در این نقش در سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) انتخاب شد، ۱۲ ساله بود. در طول هفت سالی که این سریال پخش شده‌، این بازیگر توانا و کم سن‌وسال در یکی از خشن‌ترین سریال‌های تلویزیونی که برای بزرگسالان ساخته شده بزرگ شد. در سریالی که گاهی صحنه‌های خشونت‌اش حتی برای بزرگسالان بیش از تاب تحمل بود، آریا یکی از قوی‌ترن شخصیت‌هاست. به تازگی در مصاحبه‌ای با موضوع “مسیر غیرعادی میسی ویلیامز به سوی بلوغ” با روزنامه‌ی «گاردین» (The Guardian) میسی رازی را در میان گذاشت که از شنیدن آن متعجب می‌شوید.

این موضوع مربوط به زمانی است که برای سریال «بازی تاج و تخت» تست بازیگری می‌دهد. او که با هالیوود نا‌آشناست، امیدوار است در ازای بازی در سریال، پول خرید یک لپ‌تاپ را به او بدهند. ویلیامز به گواردین گفت: “چیزی که واقعا برایم مهم بود، این بود که بتوانم به اندازه‌ی خرید یک لپ‌تاپ دستمزد بگیرم. گری، ناپدریم به من نگاه کرد و گفت: فکر می‌کنم با پولی که به تو می‌دهند بتوانی چند لپ‌تاپ بخری.” یک آرزوی کودکانه باعث شد استعداد میسی کشف شود و آینده‌ای روشن در انتظارش باشد.

منبع: The Verge

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar علی

    الان اریا استارک به درامد عالی رسیده و اکثر اوقات خریداش رو از دیجی کالا انجام میده میگه آمازون چیزایی ک میخوام رو نداره

  2. Avatar محمد رضا

    گمونم الان بتونه برند خودشو داشته باشه

  3. Avatar شایان

    الان میتونه دیجیکالا رو بخره!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه