آفیس ۲۰۱۹ سال آینده عرضه می‌شود

۵ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت امروز اعلام کرد که بزرگ‌ترین به‌روزرسان مجموعه نرم‌افزاری آفیس سال آینده منتشر می‌شود. این به‌روزرسان جدید آفیس ۲۰۱۹ نام خواهد داشت که در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ در اختیار کاربران قرار میگیرد. این نسخه از آفیس مانند نسخه‌ّهای قبلی شامل Word، Exel، PowerPoint، Outlook، Exchange، Skype، SharePoint می‌شود. البته گفته شده نسخه پیش نمایش آفیس جدید در اوایل سال ۲۰۱۸ در اختیار توسعه‌دهندگان و برخی کاربران قرار خواهد گرفت.

گفته شده آفیس جدید به صورتی طراحی شده که برای کسب و کارهایی که از Office 365 استفاده نمی‌کنند هم راحت‌تر باشد. برنامه Exel در این مجموعه از فرمول‌ها و چارت‌های جدید پشتیبانی می‌کند و پاورپوینت هم به انیمیشن‌های جدید مجهز شده است. مایکروسافت به این موضوع اشاره کرد که اطلاعات بیشتر از آفیس ۲۰۱۹ را در ماه‌های آینده منتشر می‌کند.

نرم‌افزار آفیس در کنار ویندوز یکی از پردرآمدترین سرویس‌های مایکروسافت به حساب می‌آید و این شرکت همیشه سعی کرده ویژگی‌های جدیدی را به این مجموعه اضافه کند. هنوز مشخص نشده که این مجموعه جدید در چه تاریخی برای سیستم‌های مک منتشر می‌شود؛ اما در سال آینده می‌توانیم منتظر نسخه ویندوزی آن باشیم.

منبع: The Verge
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه