دیزنی رسما حضور آلدن ارنرایک را در نقش هان سولو تایید کرد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بازیگر یکی از مهم‌ترین نقش‌های کهکشان رسما مشخص شد!

دیزنی گزارش داده بازیگر نقش «هان سولو» را برای فیلم جدیدی که می‌خواهد درباره‌ی «جنگ ستارگان» بسازد، انتخاب کرده است. این فیلم قرار است به روایت زندگی شخصیت‌های جنگ ستارگان قبل از ورود به ماجراهای فیلم‌ها بپردازد. همان‌طور که قبلا شایعاتی در این‌باره شنیده بودیم، بازیگری که برای یکی از مهم‌ترین‌نقش‌های مجموعه‌ی جنگ ستارگان یعنی هان سولو انتخاب شده، آلدن ارنرایک (Alden Ehrenreich) است. این بازیگر جوان بیش‌تر با یکی از آخرین‌ فیلم‌هایش یعنی «درود بر سزار» ساخته‌ی برادران کوهن معروف شده است.

این خبر در جشن سالگرد ۳۹ سالگی جنگ ستارگان، مهمان‌ها یعنی مارک همیل، کری فیشر و جان بویگا را حسابی غافلگیر کرد.

این خبر در جشن سالگرد ۳۹ سالگی جنگ ستارگان توسط کارگردان برجسته ریان جانسون (کارگردان جنگ ستارگان: قسمت هشتم) رسما اعلام شد و مهمان‌های مراسم، مارک همیل، کری فیشر و جان بویگا را حسابی غافلگیر کرد.

به‌جز فیلم‌های اصلی از مجموعه‌ی جنگ‌ ستارگان، شرکت دیزنی برای ساخت دنباله‌هایی از این فیلم‌ها هم برنامه‌ریزی می‌کند؛ این دنباله‌ها به‌طور خاص به روایت زندگی شخصیت‌های محبوب جنگ ستارگان مثل هان سولو اختصاص پیدا می‌کنند.

درباره‌ی انتخاب بازیگر نقش اصلی فیلم جدید دیزنی قبلا هم حرف‌هایی شنیده بودیم و اسم بازیگرانی مثل جک رینور، لوگن لرمان، اموری کوئن و بلیک جنر به میان آمده بود.

منبع: CNet

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. مهدی حسن حیدری

    بازیگر خیلی خوبیه..لایک

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه