آلکاتل از ۵ گوشی و ۲ تبلت جدید رونمایی کرد

۶ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

آلکاتل گوشی‌های زیادی با خود به نمایشگاه Mobile World Congress امسال آورده است. این شرکت امروز از سه سری گوشی جدید که شامل پنج گوشی مختلف هستند، رونمایی کرده است. تمام گوشی‌های قیمتی کمتر از ۲۳۰ یورو دارند و یکی از آن‌ها حتی یک گوشی ارزان در سری Android Go است؛ طوری که آلکاتل اولین گوشی سری Android Go را معرفی و عرضه خواهد کرد. در کنار این پنج گوشی، آلکاتل حتی از دو تبلت اندرویدی هم رونمایی کرده است که اندروید ۸.۰ اوریو دارند.

در حالی که آلکاتل فعلا به ساخت گوشی‌های ارزان قیمت معروف است که چندان هم قابلیت‌های عجیبی ندارند، ولی گوشی‌های جدید معرفی شده قابلیت‌هایی مثل دوربین دوتایی و صفحه‌های نمایشی با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ دارند.

 

آلکاتل ۵

اولین گوشی معرفی شده سری جدیدی به اسم آلکاتل ۵ است. این گوشی یک صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل دارد و از یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای مدیاتک استفاده می‌کند. آلکاتل روی این گوشی از اندروید ۷.۰ نوگت استفاده کرده است. این گوشی پورت USB Type-C و دوربینی با یک لنز دارد. قرار است اولین گوشی سری آلکاتل ۵ با قیمت ۲۳۰ یورو وارد بازار شود.

 

آلکاتل ۳

سری گوشی‌های جدید آلکاتل ۳ شامل سه گوشی هستند که از نظر مشخصات، تفاوت چندانی با سری ۵ ندارند، ولی در سه اندازه‌ی متفاوت عرضه می‌شوند.

گوشی آلکاتل ۳ یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و گوشی آلکاتل ۳ ایکس یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی دارد. وضوح تصویر هر دو صفحه نمایش ۱۴۴۰ در ۷۲۰ است. مدل سوم آلکاتل ۳ وی است که صفحه‌ی نمایشی ۶ اینچی با وضوح تصویر ۲K دارد. هر سه گوشی پردازنده‌ی چهار هسته‌ای مدیاتک دارند و از پورت Micro USB استفاده می‌کنند.

دو گوشی آلکاتل ۳ ایکس و آلکاتل ۳ وی دوربین دوتایی دارند، در حالی که آلکاتل ۳ یک لنز دارد. از طرفی گوشی‌های آلکاتل ۳ و آلکاتل ۳ وی از اندروید ۸.۰ اوریو استفاده می‌کنند، در حالی که ۳ ایکس اندروید ۷.۰ نوگت دارد.

قیمت سه گوشی آلکاتل ۳، ۳ ایکس و ۳ وی به ترتیب ۱۵۰ و ۱۸۰ و ۱۸۰ یورو خواهد بود.

 

آلکاتل ۱ ایکس

سری جدید آلکاتل ۱ قرار است شامل گوشی‌های پروژه‌ی Android Go باشد؛ یعنی سیستم عامل سبک تر گوگل روی آن‌ها نصب شده است با نسخه‌های سبک اپ‌های مختلف. مدل دو سیم کارت گوشی آلکاتل ۱ ایکس ۱۱۰ دلار و مدل یک سیم کارت، ۱۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده است.

 

آلکاتل ۱ تی ۷

آلکاتل از دو تبلت جدید که اندروید ۸.۱ اوریو دارند با نام‌های ۱T 7 و ۱T 10 رونمایی کرده است که هر دو ارزان‌قیمت هستند و سخت‌افزاری ضعیف دارند؛ طوری که از یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای مدیاتک و یک گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده می‌کنند. همانطور که از اسم تبلت‌ها پیداست، یک مدل ۷ اینچی است و دیگری ۱۰ اینچی. قرار است این دو تبلت با قیمت ۷۰ و ۱۰۰ یورو وارد بازار شوند.

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه