آلکاتل هدست واقعیت مجازی‌اش را معرفی کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آلکاتل اوایل سال جاری میلادی با عرضه‌ی گوشی OneTouch Idol 4S نشان داد که از واقعیت مجازی غافل نشده است؛ این گوشی با یک دستگاه هدست واقعیت مجازی به‌عنوان تجهیزات اضافی عرضه می‌‌شد و درواقع به‌عنوان یک گوشی مناسب برای فناوری واقعیت مجازی معرفی شد. اما برای کسانی که تجربه‌ی واقعیت مجازی را به شکل مستقل و بدون نیاز به گوشی هوشمند ترجیح می‌دهند، آلکاتل به‌تازگی از یک دستگاه مستقل و کامل برای واقعیت مجازی حرف می‌زند.

هدست آلکاتل ویژن حتی نیازی به اتصال به کامپیوتر ندارد؛ چرا که قسمت‌های داخلی یک گوشی هوشمند داخل آن گنجانده شده است.

این شرکت یک هدست واقعیت مجازی به نام Alcatel Vision را معرفی کرده که نیازی به گوشی هوشمند ندارد. درواقع باید گفت امتیاز بزرگ این هدست این است که برعکس هدست‌های HTC Vive و Oculus Rift برای کار کردن حتی نیازی به زحمت خود شما هم ندارد تا آن را به کامپیوتر متصل کنید؛ چرا که قسمت‌های داخلی یک گوشی هوشمند داخل این هدست گنجانده شده است.

در این دستگاه یک نمایشگر ۳.۸ اینچی AMOLED با دقت تصویر ۱۰۲۰ × ۱۰۸۰ پیکسل وجود دارد و با یک تراشه‌ی هشت‌هسته‌ای و ۳ گیگابایت رم کار می‌کند. حافظه‌داخلی این دستگاه ۳۲ گیگابایتی است و با سنسورهای رایج مثل شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و… می‌آید. به‌جز این‌ها باید اشاره کرد هدست آلکاتل ویژن با اندروید مارشمالو عرضه شده و از بلوتوث و LTE و WiFi هم پشتیبانی می‌کند.

alcatel-vision

متاسفانه اطلاعات دقیقی از قیمت هدست آلکاتل وجود ندارد اما به‌گزارش Mashable کارشناسان تخمین می‌زنند قیمت آن بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلار باشد. آلکاتل ویژن تا پایان سال جاری میلادی در چین عرضه می‌شود اما تاریخ عرضه‌ی آن در سایر نقاط دنیا احتمالا به سال ۲۰۱۷ موکول می‌شود.

منبع: Ubergizmo

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا
Birthday_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه