آمازون شرکت بیمه‌ی سلامت راه می‌اندازد

۱۱ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آمازون یکی پس از دیگری از پروژه‌های جدید خود رونمایی می‌کند. پس از فروشگاه‌های بدون متصدی و کاملا هوشمند، این بار آمازون خبر از ورود به حوزه‌ی بیمه داده است. آمازون قرار است وارد حوزه‌ی بیمه‌ی سلامت شود، صنعتی که برخلاف دیگر پروژه‌های آمازون، ورود و فعالیت در آن بسیار پیچیده‌‌تر و سخت‌تر است. با این حال، آمازون مطمئن شده است تا همکاران خوبی برای بیمه‌ی سلامت خود پیدا کند.

پروژه‌ی بیمه‌ی سلامت آمازون فعلا در مرحله‌ی برنامه-ریزی قرار دارد.

بیمه‌ی سلامت آمازون با همکاری شرکت اقتصادی JPMorgan Chase و سرمایه‌گذاری «وارن بافت» (Warren Buffett)، یکی از بزرگترین سرمایه‌گذاران ایالات متحده، شکل گرفته است.

اطلاعات زیادی از این بیمه‌ی سلامت ارایه نشده است. خبرگزاری واشنگتن پست گفته است که پروژه‌ی بیمه‌ی سلامت آمازون فعلا در مرحله‌ی برنامه-ریزی قرار دارد. هدف از راه اندازی این بیمه، کاهش هزینه‌های درمان و پیشرفت تکنولوژی‌های صنعت سلامت است.

با اینکه سه شرکت آمازون، JPMorgan Chase و شرکت Berkshire Hathaway (شرکت وارن بوفت) این بیمه‌ی سلامت را راه می‌اندازند، ولی قرار نیست در آن دخالتی داشته باشند. این شرکت بیمه کاملا مستقل خواهد بود و هدف آن هم درآمدزایی نیست.

«جف بزوس»، مدیر عامل آمازون، می‌داند که ورود به این حوزه به هیچ وجه راحت نخواهد بود: «سیستم بیمه‌ی سلامت بسیار پیچیده است و ما هم با در نظر گرفتن این درجه‌ی سختی بسیار بالا، می‌خواهیم چالش ورود به آن را قبول کنیم.»

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه