آمریکایی‌ها گلکسی نوت ۵ را بیش‌تر از آیفون ۶s پلاس می‌پسندند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

طبق آمارهای ACSI، گلکسی نوت ۵ به‌عنوان محبوب‌ترین گوشی هوشمند از دید آمریکایی‌ها شناخته شد. اگر اولین‌بارتان است که نام ACSI را می‌شنوید، ابتدا باید توضیح دهیم این یک معیار آمریکایی است که براساس نظرسنجی و همچنین شاخص‌ها و آمارهای خاص، ارزیابی می‌کند چه کالاهایی در زمینه‌های مختلف بیش‌ترین «میزان رضایت برای مشتریان آمریکایی» را داشته‌اند.

در رده‌ی گوشی‌های هوشمند، ACSI نشان می‌دهد مشتریان آمریکایی بیش‌ترین امتیاز یعنی ۸۶ (از ۱۰۰) را به گلکسی نوت ۵ داده‌اند و پس از آن آیفون ۶s Plus است که با اختلاف یک امتیاز دومین گوشی محبوب آمریکایی‌هاست. این در حالی‌ست که رده‌های سوم و چهارم با امتیاز مساوی به دو گوشی هوشمند دیگر از محصولات سامسونگ اشاره دارند. به این‌ترتیب گلکسی S6 edge Plus و نوت ۴ هم بالاتر از محصول دیگر اپل یعنی آیفون ۶s با ۸۳ امتیاز قرار می‌گیرند.

علی‌رغم محبوب‌تر بودن نوت ۵، اپل از نظر آمریکایی‌ها قابل‌اعتمادتر از سامسونگ است و پس از آن‌ها  موتورولا در جایگاه سومین برند قابل‌اعتماد قرار می‌گیرد.

به‌جز این، شرکت سامسونگ می‌تواند با غرور اعلام کند حتی بعد از این گوشی هم دوباره گلکسی S6 Active سامسونگ قرار می‌گیرد و آیفون ۶ پلاس را پشت سر می‌گذارد. در رده‌ی هشتم هم دوباره با یک محصول دیگر از سامسونگ که گلکسی S6 edge باشد، روبه‌رو می‌شویم.

و بالاخره در سطر نهم جدول است که رقابت تن‌به‌تن اپل و سامسونگ تمام شده و اسم برندهای دیگر را هم می‌بینیم. موتورولا با Moto G امتیازی هم‌سنگ گلکسی S6 edge دارد و بعد از آن دوباره سامسونگ…

بقیه‌ی این فهرست را می‌توانید در جدول زیر ببینید. جهت اطلاع باید گفت برای تهیه‌ی این فهرست قبل از سر رسیدن جدیدترین پرچم‌داران گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۶ میلادی اقدام شده است.

gsmarena_58

بخش جالب‌تر این نظرسنجی آن‌جاست که برخلاف آن‌چه در جدول به نظر می‌رسد، آمارهای ACSI نشان می‌دهد اپل با کسب ۸۱ امتیاز از نظر آمریکایی‌ها قابل‌اعتمادتر از سامسونگ (با ۸۰ امتیاز) است. پس از این دو برند موتورولا در جایگاه سومین برند قابل‌اعتماد در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند است که ۷۷ امتیاز کسب کرده.

منابع: Phone Arena , GSM Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳۳ دیدگاه
  1. Avatar علی جوادی

    پرچمت بالاست سامسونگ…بقیه هم زیرپرچمت نفس میکشن

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه