آهنگساز انیمیشن Up روی جنگ‌ستارگان جدید کار می‌کند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امسال شاهد عرضه‌ی قسمت جدید مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان خواهیم بود که یک داستان مستقل اما موازی با مجموعه‌ی اصلی را دنبال می‌کند. این فیلم از هم اکنون همه را منتظر خودش نگه‌داشته و به همین دلیل گروه سازنده برای ساخت موسیقی‌ها آن از کمک یکی از برترین آهنگسازان هالیوود استفاده کرده‌اند. Rogue One: A Star Wars Story که تا چند ماه دیگر اکران می‌شود، قصد دارد از نظر موسیقی همه را شگفت‌زده کند و به همین دلیل «مایکل جاکینو» (Michael Giacchino) وظیفه‌ی ساخت موسیقی‌های فیلم را قبول کرده است.

فیلم Rogue One: A Star Wars Story در دی ماه اکران می‌شود.

از جمله آثار جاکینو می‌توان به سریال Lost، انیمیشن‌های The Incredibles، Ratatouille، Up، Cars 2، Inside Out  و فیلم‌های Mission: Impossible III، Star Trek، Super 8، Zootopia و تعداد زیادی فیلم دیگر اشاره کرد. البته جاکینو همکاری زیادی با جی.جی. آبرامز داشته و در بیشتر فیلم‌های او به آهنگسازی پرداخته است.

giacchinooscarbackstage

مایکل جاکینو

حالا قرار است جدیدترین ساخته‌های او را در فیلم Rogue One: A Star Wars Story گوش کنیم. از آنجایی که داستان این مجموعه در دنیای موازی جنگ ستارگان دنبال می‌شود، شاهد حضور شخصیت‌های محبوب این مجموعه از جمله «دارث ویدر» (Darth Vader) هستیم.

منبع: The Verge

‌‌‌‌‌‌

Drone_Footer

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه