با آپدیت جدید گوگل فوتوز دیگر به لرزشگیر نیاز ندارید

۲۵ فروردین ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوگل فوتوز
نسخه‌ی جدید اپلیکیشن گوگل فوتوز اجازه می‌دهد ویدیوهایی را که قبلا ضبط کرده‌اید لرزشگیری کنید.

گوگل یک به‌روزرسانی جدید برای اپلیکیشن «گوگل فوتوز» (Google Photos) عرضه کرده که تعداد زیادی قابلیت و امکانات جدید را به این سرویس محبوب اضافه می‌کند. ولی یکی از این قابلیت‌های جدید قطعا ارزش توجه بیشتر را دارد: لرزشگیر. بله درست متوجه شدید، نسخه‌ی جدید اپلیکیشن گوگل فوتوز اجازه می‌دهد ویدیوهایی را که قبلا ضبط کرده‌اید (و احتمالا پر از لزرش هستند) تثبیت کنید تا کاملا نرم بدون لرزش به نظر برسند. نتایج استفاده از این قابلیت واقعا شگفت‌انگیز هستند. واضح است که برای این کار از لرزشگیری نرم‌افزاری استفاده می‌شود. پس طبیعتا با اندکی افت کیفیت در ویدیو روبرو خواهید شد. ولی نتیجه‌ی کار بدون شک ارزش این افت کیفیت اندک را دارد.

 

برای استفاده از این قابلیت باید نسخه‌ی ۲.۱۳ اپلیکیشن گوگل فوتوز را داشته باشید. پس از آن کافی است به ویدیوی مورد نظر بروید، آن را انتخاب کنید و آیکن شبیه قلم را بزنید تا به بخش ویرایش وارد شوید. پس از این که ویدیو لود شد، یک آیکن بزرگ لرزشگیر را در پایین صفحه مشاهده خواهید کرد. این آیکن را بزنید و اندکی صبر کنید تا لرزشگیر جادوی خود را اعمال کند. فراموش نکنید این عملیات ممکن است برای ویدیوهای بلندتر و در گوشی‌های قدیمی‌تر اندکی طولانی باشد.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar موسی

    پس چرا برا من گزینه استبیلایزر ظاهر نمیشه؟
    به آخرین ورژن آپدیت کردم

  2. Avatar شهرام

    من اولش فک کردم بر عکسه!! ، کلی ذوق کردم چون گوشی من ین قابلیت و نداره a3 2016 ، بعد که متن خوندم دیدم خیال خام!! ، لطفا تو تیتر اشاره کنین مثلا “با آپدیت جدید گوگل فوتوز دیگر به لرزشگیر در ویدئو نیاز ندارید” ،متشکرم

  3. Avatar اسماعیل

    این قابلیت رو امتحان کردم اصلا جالب نیست. هم تصویر خراب میشه و هم فوق العاده کیفیت فیلم از بین میره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه