آپدیت جدید مشکل تماس گلکسی S9 را حل می‌کند

۱۰ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سامسونگ گلکسی اس ۹

سامسونگ به تازگی آپدیتی را برای آخرین پرچمدارهای خود یعنی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس منتشر کرده است. این به روز رسانی مشکلاتی را که برخی از کاربران در زمینه تماس از زمان عرضه این گوشی‌ها داشته‌اند رفع می‌کند و همچنین کیفیت تصاویر پس‌زمینه را هم بهبود می‌دهد. احتمالا تا چند روز آینده این به روز رسانی به صورت جهانی عرضه خواهد شد. بنابراین اگر هنوز آن را دریافت نکرده‌اید نگران نباشید.
اعضای جدید خانواده گلکسی سامسونگ از روز عرضه به صورت مرتب در حال آپدیت شدن هستند. گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس تا به حال به روز رسانی امنیتی ماه مارس ۲۰۱۸ را دریافت کرده‌اند. علاوه بر آن چیزی در حدود دو هفته پیش آپدیتی برای آن‌ها عرضه شد که هدف آن بهبود ویژگی تشخیص چهره و رفع مشکلات مربوط به سرویس سامسونگ پی بود. با توجه به این که گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس حدود یک ماه است که در دست کاربران قرار گرفته‌اند، جای تعجب نیست که سامسونگ در زمینه عرضه آپدیت برای آن‌ها بسیار سریع عمل کند.
برای دانلود کردن به روز رسانی جدید به تنظیمات گوشی و بخش Software Updates بروید. این آپدیت در حدود ۴۰۰ مگابایت حجم دارد، پس بهتر است برای دانلود آن به اینترنت وایفای متصل باشید.
منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه