می‌توانید همین حالا ویندوز ۱۰ را آپدیت کنید

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر نمی‌خواهید تا دوشنبه‌ی آینده صبر کنید تا آپدیت ویندوز ۱۰ را روی دستگاهتان داشته باشید، می‌توانید به‌صورت دستی نسخه‌ی جدید را از وب‌سایت مایکروسافت دریافت کنید.

مایکروسافت هفته‌ی گذشته در وبلاگش در پستی منتشر کرد که آپدیت ویندوز ۱۰ را یک هفته قبل از انتشار رسمی روی سایت قرار می‌دهد تا کاربران بتوانند آن را دانلود کنند. مایکروسافت خوش‌قولی خود را با قرار دادن به‌موقع این نسخه نشان داد. اگر هنوز دستیار آپدیت ویندوز ۱۰ را ندارید برای دانلود آن به سایت مایکروسافت مراجعه کنید و با دنبال کردن دستورالعمل آن به ورژن ۱۷۰۳ آپدیت کنید.

این آپدیت بیشتر از یک هفته است که برای کاربران برنامه‌ی اینسایدر (Insider Program) در دسترس است؛ اما این اولین بار است که آپدیت ویندوز به‌صورت رسمی برای کاربرانی که نسخه‌ی بتا را ندارند در دسترس قرار گرفته است. اگر دیگر علاقه‌مند نیستید آپدیت‌های تست اتوماتیک ویندوز ۱۰ را بگیرید می‌توانید این آپدیت‌ها را غیرفعال کنید.

این آپدیت جدید یک آپگرید کلی نیست، اما نسخه‌ی متمرکز بر ۳D برنامه‌ی قدیمی نقاشی، حالت بازی با تنظیمات بهینه برای کامپیوتر و چند ویژگی اضافه در خصوص بازی که فاصله‌ی بین ویندوز ۱۰ و پلتفرم X box را کمتر می‌کند، دارد.

منبع: The verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه