نسخه‌ی ایکس‌باکس وان No Man’s Sky به همراه بخش چند نفره عرضه می‌شود

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آپدیت No Man's Sky

استودیوی بازی‌سازی Hello Games تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی ایکس‌باکس وان بازی No Man’s Sky و هم‌چنین جزییات آپدیت بازی آن را مشخص کرده است. بازی No Man’s Sky قرار است در روز ۲۴ جولای سال جاری روی ایکس‌باکس وان عرضه شود. بازی در همین روز هم‌چنین آپدیت و شامل یک بخش چند نفره‌ی بزرگ خواهد شد.

می‌توانیم در روز ۲ مرداد منتظر عرضه‌ی آپدیت جدید No Man’s Sky برای پلی‌استیشن۴ و کامپیوتر و هم‌چنین نسخه‌ی ایکس‌باکس وان این بازی باشیم.

قضایایی که حول بازی No Man’s Sky شکل گرفتند، بیش از همه چیز روی یک موضوع تمرکز داشتند: اینکه سازندگان بازی گفته بودند بازی قابلیت‌های آنلاین دارد، ولی خبری از بخش چند نفره در آن نیست.

حدود دو سال از عرضه‌ی No Man’s Sky روی دو پلتفرم پلی‌استیشن۴ و کامپیوتر می‌گذرد و قرار است بالاخره بخش چند نفره، آن طور که بازی‌کننده‌ها انتظار داشتند، به این بازی اضافه شود. بازی No Man’s Sky از همان زمان عرضه هم قابلیت‌های آنلاین داشت و آپدیت سال گذشته هم یکی دو قابلیت بیشتر، مثل امکان ملاقات با دیگر بازی‌کننده‌ها را به بازی اضافه کرد.

آپدیت No Man's Sky

جزییات کامل آپدیت جدید No Man’s Sky منتشر نشده است، ولی «شان مری»، کارگردان بازی، درباره‌ی این آپدیت گفته است: «این بازی دقیقا همان دنیای چند نفره‌ای را ارایه می‌دهد که من و خیلی از افراد دیگر دوست داشتیم مثل آن را تجربه کنیم.»

بازی No Man’s Sky دنیایی بی‌نهایت دارد؛ یعنی کهکشا‌ن‌ها، سیاره‌ها و ستاره‌ها در داخل آن با الگوریتم‌های مختلفی ساخته می‌شوند. یکی از دلایل اصلی اضافه نکردن بخش چند نفره به نسخه‌ی اصلی از سوی استودیوی Hello Games همین بزرگ بودن بازی عنوان شده بود؛ طوری که طبق گفته‌ی آن‌ها، دنیای بازی آن‌قدر بزرگ است که احتمال رسیدن دو بازی‌کننده به همدیگر، نزدیک به صفر است.

با این حال، آپدیت گذشته‌ی No Man’s Sky امکان تله‌پورت کردن به پایگاه‌های دیگر بازی‌کننده‌ها با استفاده از کدها را ممکن کرده بود.

می‌توانیم در روز ۲۴ جولای (۲ مرداد) منتظر عرضه‌ی آپدیت جدید No Man’s Sky برای پلی‌استیشن۴ و کامپیوتر و هم‌چنین نسخه‌ی ایکس‌باکس وان این بازی باشیم.

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه