آیا اولین تصویر بازی بعدی خالق Shadow of the Colossus را می‌بینیم؟

۱۳ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
GenDESIGN

«فومیتو اوئدا»، کارگردان معروف بازی‌هایی مثل «سایه‌ی کلوسوس» (Shadow of the Colossus) و «آخرین محافظ» (The Last Guardian) ظاهرا ساخت بازی بعدی خود را آغاز کرده است.

تمام ساخته‌های این بازی‌ساز معروف زیر نظر سونی ساخته شده‌اند، ولی فومیتو اوئدا در طول ساخت The Last Guardian از سونی جدا شد و برای خود شرکتی مجزا تاسیس کرد. استودیوی مستقل این کارگردان GenDESIGN نام دارد و اعضای آن، به تمام کردن The Last Guardian کمک کرده‌اند.

اوئدا پیش از این درباره‌ی پروژه‌ی بعدی خود صحبت کرده و گفته بود که می‌خواهد یک بازی کاملا متفاوت در مقایسه با عناوین قبلی خود بسازد. این طور که به نظر می‌رسد، اوئدا این پروژه را شروع کرده است.

وب‌سایت رسمی استودیوی GenDESIGN به مناسبت شروع سال ۲۰۱۸ میلادی با پیغام تبریک بروزرسانی شده است. با ورود به این سایت، به تعدادی پرنده برخورد می‌کنید. پرنده‌ها را که دنبال کنید، به تصویر زیر می‌رسید:

با اینکه ممکن است این تصویر مربوط به یک بازی نباشد، ولی سبک و سیاق بازی‌های فومیتو اوئدا را در آن می‌بینیم. هم‌چنین حتی با یک تصویر مفهومی طرف نیستیم؛ بر و بچه‌های استودیوی اوئدا یک رندر سه بعدی مقابل ما گذاشته‌اند.

کمی بیشتر دقت کنیم. شخصیتی که در اینجا می‌بینیم، کودکی است که شباهت زیادی به کاراکتر اصلی دیگر بازی‌های اوئدا دارد.

در سمت راست این شخصیت، ظاهرا دست عجیب و غریب یک هیولا را می‌بینیم. هم Shadow of the Colossus و هم The Last Guardian ما را با غول‌های بزرگی آشنا کرده‌اند.

در هر صورت، حتی اگر هم شاهد اولین تصویر بازی بعدی فومیتو اوئدا باشیم، با نگاهی به روند توسعه‌ی آخرین بازی این کارگردان می‌توانیم مطمئن باشیم که باید ده سالی صبر کنیم.

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Cp.mahdi Cp.mahdi

    شخصیت سمت چپ منو یاد دختر توی شادو او کلوسوس میندازه که روی یه سکو بود و توی یکی از کات سین های بازی بلند میشه. دقیقا شبیه همین وضعیته و یه افکت داره که مثل همین نورانیش میکنه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه