آیا بلیزارد در بلیزکان امسال Diablo جدید نشان می‌دهد؟

۲۶ مرداد ۱۴۰۱ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سال گذشته شایعه شده بود که شرکت «بلیزارد» (Blizzard) قصد دارد بسته‌ی الحاقی جدیدی برای عنوان «دیابلو ۳» (Diablo 3) عرضه کند؛ اما این اتفاق در نمایشگاه BlizzCon 2015 رخ نداد و این مراسم بدون حضور دیابلو به پایان رسید. اکنون شایعات دوباره به این موضوع اشاره می‌کنند که در BlizzCon 2016 شاهد معرفی «دیابلو ۴» (Diablo 4) یا مضامین جدید برای نسخه‌ی سوم خواهیم بود. البته با توجه به این موضوع که بلیازد در چند وقت گذشته به دنبال افرادی برای ساخت دیابلو بوده، بعید نیست که چنین اتفاقی هم رخ بدهد.

موضوع از جایی جالب‌تر شد که در اکانت رسمی بازی دیابلو در توییتر پستی ارسال شد که امید گیمرها به معرفی چیزی درباره‌ی دیابلو را زیاد کرد. در این اکانت گفته شده که نمایشگاه BlizzCon امسال بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.

البته این احتمال هم وجود داردکه مسئول رسانه‌ای شرکت بلیزارد سعی داشته در توییتر دیابلو بگوید که نمایشگاه BlizzCon امسال حتی اگر بازی دیابلو هم در آن حضور نداشته باشد، هیجان انگیز است و برای علاقه‌مندان جالب خواهد بود. به هر حال باید منتظر باشیم و ببینیم که این شرکت چه چیزی را برای علاقه‌مندان به مجموعه بازی‌های دیابلو در نظر گرفته است. آیا قسمت جدیدی در راه است یا با بسته‌ی الحاقی جدیدی مواجه خواهیم شد.

نمایشگاه BlizzCom 2016 در روزهای ۱۴ و ۱۵ آبان ماه برگزار خواهد شد و در آن کلی خبر از بازی‌های جدید شرکت بلیزارد منتشر خواهد شد.

منبع: Ubergizmo

‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه