آیا سونی یک گوشی با صفحه نمایش اولد خمیده می‌سازد؟

۱۰ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اکسپریا زد فایو کامپکت

خبرگزاری‌های کره‌ی جنوبی دیروز گزارشی از قرارداد جدید سونی و ال‌جی منتشر کردند. بر اساس این قرارداد، سونی می‌خواهد از ال‌جی صفحه‌های نمایش اولد (OLED) خریداری کند؛ آن هم نه صفحه‌های نمایش معمولی، بلکه صفحه‌های نمایش اولد خمیده و منعطف.

منابع کره‌ای می‌گویند که سونی می‌خواهد از این صفحه‌های نمایش خمیده برای ساخت گوشی‌های تاشو استفاده کند.

همین حالا هم شرکت LG Display سازنده‌ی پنل‌های اولد تلویزیون‌های گران‌قیمت سونی است، ولی قرارداد جدید سونی و ال‌جی، برای خرید صفحه‌های نمایش اولد گوشی‌های هوشمند است. این موضوع می‌تواند به طراحی و ساخت گوشی‌های با صفحه‌های نمایش خمیده اولد از سوی سونی اشاره داشته باشد؛ گوشی‌های هوشمند مثل سری گلکسی اس سامسونگ.

منابع کره‌ای می‌گویند که سونی می‌خواهد از این صفحه‌های نمایش خمیده برای ساخت گوشی‌های تاشو استفاده کند. سامسونگ احتمالا به زودی از گوشی تاشو خود که صفحه نمایش خمیده دارد به اسم گلکسی ایکس رونمایی خواهد کرد. تصور نمی‌کنیم زودتر از سامسونگ شاهد رونمایی از گوشیده تاشو سونی باشیم؛ آن هم با در نظر گرفتن این موضوع که این شایعه‌ی صحت دارد.

اولین گوشی هوشمند سونی با صفحه‌ی نمایش اولد احتمالا در رویداد MWC 2018 ماه آینده رونمایی خواهد شد. گفته شده این گوشی یک صفحه نمایش اولد ۴K دارد.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه