آیا نویر بالاخره می‌تواند در جام جهانی به میدان برود

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
نویر

مانوئل نویر که در جام جهانی ۲۰۱۴ درخشش خیره‌کننده‌ای داشت و بیش از پیش خودش توانایی‌اش در بازی با پا را به نمایش گذاشت تا هیچ جای شکی برای طرفداران فوتبال آلمان باقی نگذارد، نمایش درخشان او در برزیل دستکش طلا یا همان عنوان بهترین دروازه‌بان مسابقات را برای او به ارمغان آورد. با این غیبت طولانی او به دلیل مصدومیت سوالاتی را در ذهن طرفداران فوتبال آلمان به وجود آورده است، او بیش از یک سال از مصدومیت رنج برده است و دو بار عمل جراحی روی پای او انجام گرفته است، آخرین باری که این دروازه بان آلمانی به میدان رفته است به سپتامبر گذشته باز می گردد و این در حالی است که آخرین حضور او در ترکیب تیم ملی آلمان به نوامبر ۲۰۱۶ باز می‌گردد. با این وجود روند ریکاوری او شرایط عجیبی را پشت سر می‌گذارد. او در مصاحبه‌ای که در همین مورد در ماه مارس داشت گفت: مهم این است که اتفاقی برای پای مصدومم رخ ندهد چرا که در این صورت فوتبالم در خطر قرار خواهد گرفت. با این وجود او در ماه آوریل نیز در خصوص مصدومیت خود گفته بود: هنوز سوالات زیادی در ذهنم وجود دارد، باید با خودم رو راست و از عملکردم خوشحال باشم. نمی‌دانم پس از این دوره طولانی مدت غیبتی که داشته‌ام می‌توانم به دوران خوب خود برگردم یا نه.

مانوئل نویر، دروازه‌بان ۳۲ ساله‌ی تیم ملی آلمان که دوران مصدومیت خورد را می‌گذراند، امیدوار است با پشت سر گذاشتن این مصدومیت به بازی‌های جام جهانی برسد.

با این وجود این دروازه‌بان ۳۲ ساله در نهایت در فینال دی اف بی پوکال روی نیمکت مونیخی‌ها نشست و از مدتی قبل از این دیدار نیز به تمرین باواریایی ها بازگشته بود اما هنوز هم مشخص نیست که آیا او توانایی حضور در جام جهانی را خواهد داشت یا خیر. با این وجود یواخیم لو نام کاپیتان خود را در لیست نهایی برای جام جهانی ۲۰۱۸ قرار داده است، مربی ژرمن‌ها در این خصوص گفت: من و مانوئل می دانیم که مسئولیت بزرگی داریم. او در ۴ تورنومنت بزرگ به میدان رفته است و از شرایط لازم برای حضور در چنین مسابقاتی به خوبی آگاه است، ما به او زمان کافی می‌دهیم تا به ریکاوری‌اش ادامه دهد و امیدوار خواهیم بود تا بتواند به این مسابقات برسد.

با این وجود پلن بی ژرمن‌ها مشخص است: مارک آندره تراشتگن دروازه بان بارسلونا! او بدون شک در شرایطی که نویر در اوج خود قرار داشته باشد ذخیره او خواهد بود اما پس از عملکرد درخشانی که در جام کنفدراسیون‌ها داشت می‌تواند گزینه فوق‌العاده‌ای برای جانشینی نویر باشد، این در حالی است که عملکرد درخشان او در فصل جاری باعث شده است که در حال حاضر به عنوانی یکی از بهترین دروازه‌بان‌های حال حاضر فوتبال شناخته بشود. با این وجود اظهار نظر عجیب لو در این خصوص تعجب بسیاری را بر انگیخت. او اخیرا گفته هیچ کس نمی تواند بدون اینکه در طول فصل به میدان رفته باشد در جام جهانی حاضر باشد. حالا این سوال پیش آمده که حتی اگر نویر به موقع به میادین بازگردد، آیا بازی دوم ژوئن مقابل اتریش می‌تواند برای او کافی باشد یا خیر؟ و شاید این مقدمه‌چینی این مربی برای اعلام غیبت نویر در جام جهانی خواهد بود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه