[E3 2016] آیا نینتندو کنترلر جدیدی برای کنسول NX می‌سازد؟

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد که شرکت نینتندو می‌خواهد یک کنترلر بسیار متفاوت برای کنسول بازی جدیدش بسازد. به تازگی یکی از کاربران سایت NeoGAF متوجه پتنتی شده که مربوط به یک کنترلر عجیب می‌شود.

به احتمال زیاد کنسول NX با کنترلر جدید در E3 2016 معرفی می‌شود.

شرکت نینتندو همیشه کنترلرهای عجیبی برای کنسول‌های خودش تولید کرده است. کنترل کنسول Wii در زمان خودش بسیار خلاقانه بود و کنترلر تبلت مانند کنسول Wii U هم در نوع خودش ویژگی‌های جالبی داشت. به نظر می‌رسد که این شرکت می‌خواهد برای کنسول NX هم یک کنترلر جدید معرفی کند. کنترلری که در ادامه تصویر آن را مشاهده می‌کنید، به شکل حرف U ساخته شده و دکمه‌های مختلفی روی آن مشاهده می‌شود.

nx-controller

پتنت شرکت نینتندو

البته این پتنت شرکت نینتندو شباهت زیادی به کنترلری دارد که مایکروسافت چند سال پیش برای عرضه‌ی بازی Forza Motorsport 4 روی کنسول ایکس باکس ۳۶۰ عرضه کرده بود. احتمال دارد که نینتندو چند سنسور مختلف هم در این کنترلر قرار بدهد تا به وسیله‌ی آن‌ها بتواند قابلیت‌های جدید به بازی‌هایش اضافه کند.

کنترلری که مایکروسافت برای ایکس باکس 360 عرضه کرده بود.

کنترلری که مایکروسافت برای ایکس باکس ۳۶۰ عرضه کرده بود.

تا این لحظه شایعات زیادی درباره‌ی کنسول NX منتشر شده است. به احتمال زیاد تراشهی این کنسول را شرکت AMD می‌سازد و بعید نیست که نینتندو محصول جدید خودش را در E3 2016 معرفی می‌کند. در گذشته گفته شده بود که کنسول جدید این شرکت با توجه به تکنولوژی‌های واقعیت مجازی ساخته شده است.

‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

‌‌‌‌‌

E3_News
کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه