آیا کارت گرافیکی GTX 1080Ti در CES 2017 معرفی می‌شود؟

۱۲ دی ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد که شرکت Nvidia برنامه مخصوصی برای نمایشگاه CES 2017 دارد. شایعات می‌گویند که این شرکت قصد دارد کارت گرافیکی GTX 1080 Ti و سرویس جدیدی با نام Geforce Club Elite را معرفی کند. این شرکت چند دامنه‌ی اینترنتی مختلف ثبت کرده که تمام آن‌ها به معرفی محصولات جدید Nvidia در چند روز آینده اشاره می‌کنند.

البته از قبل می‌دانستیم که این شرکت چنین محصولی را راهی بازار می‌کند. مدتی پیش در لیست کاری انویدیا به این کارت گرافیکی اشاره شده بود و احتمال می‌رفت که تا مدتی دیگر به شکل رسمی معرفی شود. اتفاقی که به احتمال زیاد در نمایشگاه CES 2017 رخ می‌دهد. سرویس جدید این شرکت هم که Geforce Club Elite نام دارد به افرادی که GTX 980 Ti خریداری کرده‌اند این امکان را می‌دهد که کارت گرافیکی خودشان را به GTX 1080 Ti ارتقا دهند. حالا باید منتظر خبرهای رسمی از این سرویس و ویژگی‌های آن باشیم. براساس اطلاعات منتشر شده سرویس Geforce Club Elite برای کاربران وفادار انویدیا طراحی شده و در آن بازی‌های رایگان به افراد داده می‌شود.

در حالی که مشخصات سخت افزاری کارت گرافیکی جدید انویدیا منتشر نشده، شایعات می‌گویند که این محصول به ۱۰ گیگابایت vRam مجهز شده و ۳۸۴ بیت باس دارد. از نظر تئوری قدرت این کارت گرافیکی به ۱۲.۵ ترافلاپس می‌رسد.

منبع: wccftech

‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه