آیا گلکسی اس ۹ در نمایشگاه CES 2018 معرفی می‌شود؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی اس ۹

پرچم‌دارهای جدید شرکت سامسونگ همیشه در نیمه اول سال میلادی راهی بازار می‌شوند. حالا به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد گلکسی اس ۹ را زودتر از همیشه و در ابتدای سال ۲۰۱۸ معرفی کند. شایعه شده که این گوشی در نمایشگاه CES 2018 معرفی می‌شود. این نمایشگاه در تاریخ ۱۹ دی ماه برگزار خواهد شد.

البته گفته شده که اگر سامسونگ این گوشی را در نماشگاه CES نشان دهد، معرفی رسمی آن‌ در اوایل اسفند ماه رخ می‌دهد. در واقع گفته شده معرفی رسمی این گوشی در نمایشگاه MWC 2018 اتفاق می‌افتد. پس انتظار می‌رود این گوشی به افراد محدودی در نمایشگاه CES نشان داده شود.

شایعه شده که سامسونگ اسم رمز گوشی‌های جدید خودش را ستاره ۱ و ستاره ۲ گذاشته است. این دو گوشی که گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس خواهند بود با شماره مدل‌های SM-G960 و SM-G965 شناخته می‌شوند.  هر دو گوشی از صفحه نمایش OLED بهره می‌برند و احتمال دارد که اندازه صفحه نمایش این دو گوشی ۵.۸ و ۶.۲  اینچ باشد. گفته شده به احتمال زیاد مدل پلاس به دوربین دوتایی مجهز می‌شود و ۶ گیگابایت رم خواهد داشت. مدل معمولی اس ۹ هم تنها یک دوربین پشت دارد و ۴ گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده است.

احتمالا صفحه نمایش این دو گوشی فضای بیشتری از روی گوشی را به خودش اختصاص خواهد داد و سنسور تشخیص اثر انگشت هم زیر دوربین پشت قرار می‌گیرد. گفته شده پرچم‌دارهای جدید سامسونگ ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارند و جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا هم خواهند داشت.

این گوشی در کشورهای آمریکا و چین با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ و در سایر کشورها با تراشه اگزینوس ۹۸۱۰ راهی بازار می‌شود.

 

منبع: phonearena
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. علی

    خوب چه فرقی داره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه