آیا گوگل سهام ال‌جی را خریداری کرده؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

رابطه شرکت کره‌ای ال‌جی با شرکت گوگل همیشه خوب بوده است. این دو شرکت در ساخت گوشی نکسوس ۵ با یکدیگر همکاری داشته‌اند و حتی شایعه ساخت یک نکسوس جدید هم توسط ال‌جی شنیده می‌شود.

 

به‌نظر می‌رسد که شرکت گوگل بخش زیادی از سهام شرکت ال‌جی را خریداری کرده است.

 

به‌تازگی خبری منتشر شده که بسیار هیجان‌انگیز است. با توجه به این خبر شرکت ال‌جی مجبور شده که خبر سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد دلاری گوگل در این شرکت را رد کند. به‌نظر می‌رسد که شرکت گوگل بخش زیادی از سهام شرکت ال‌جی را خریداری کرده و این موضوع باعث شده که سهام ال‌جی ۱۴ درصد افزایش پیدا کند.
این احتمال وجود دارد که گوگل چنین کاری را انجام داده باشد، اما شرکت ال‌جی فعلا این خبر را رد کرده است. براساس این خبر شرکت گوگل به‌تازگی ۳۵ درصد از سهام ال‌جی را با مبلغ ۲.۲ میلیارد دلار خریداری کرده است. اگر این خبر درست باشد، گوگل به بزرگ‌ترین سهام‌دار ال‌جی تبدیل شده است.

LG-Google

شرکت گوگل قبلا با خرید شرکت موتورولا سعی کرده بود که در بازار تلفن‌های همراه سهم بیشتری داشته باشد تا بتواند خودش را به‌عنوان یک تولید کننده موبایل معرفی کند. البته گوگل سال گذشته موتورولا را به شرکت چینی لنوو فروخت. به‌نظر می‌رسد که گوگل سعی دارد بار دیگر شانس خودش را در بازار ساخت تلفن‌های همراه آزمایش کند. شرکت ال‌جی در چندسال گذشته محصولات بسیار خوبی را راهی بازار کرده و توانسته نظر مردم را به سمت خودش جلب کند. شاید این عملکرد خوب ال‌جی باعث شده که گوگل روی این شرکت سرمایه‌گذاری کند. البته شرایط ال‌جی با موتورولا بسیار متفاوت است. این شرکت کره‌ای در زمینه‌ ساخت تلویزیون، موبایل، تبلت و لوازم خانگی فعال است. به احتمال زیاد در روزهای آینده خبرهای بیشتری درباره این موضوع منتشر خواهد شد.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه