آیا Pixel XL 2 از HTC U 11 کپی می‌کند؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس جدیدترین گزارش‌های منتشر شده گوشی Pixel XL 2 به یکسری ویژگی جدید مجهز شده است.  شایعات می‌گویند که این تلفن همراه هوشمند به صفحه نمایش همیشه روشن مجهز شده است. این قابلیت باعث می‌شود که اعلان‌ها و ساعت را همیشه روی صفحه نمایش گوشی مشاهده کنید و دیگر نیازی به روشن کردن صفحه نمایش نخواهید داشت.

ویژگی دیگر هم لبه‌های حساس به فشار است. این قابلیت را قبلا روی گوشی HTC U 11 دیده بودیم. این امکان به کاربران کمک می‌کند تا با فشار دادن لبه‌های گوشی کارهای مختلف انجام دهند. به طور مثال می‌شود با فشار دادن لبه‌های گوشی عکاسی کرد و حتی پخش موسیقی را متوقف را شروع کرد. نسل اول گوشی‌های پیکسل توسط شرکت HTC ساخته شده بود و به نظر می‌رسد که Pixel XL 2 را هم این شرکت می‌سازد و به همین دلیل یکسری از ویژگی‌های HTC U 11 روی آن قرار گرفته است. احتمال دارد که یکسری ویژگی جدیدتر هم به قابلیت لبه‌های حساس به فشار این محصول اضافه شود.

هنوز نمیدانیم که دو گوشی Pixel XL 2 و Pixel 2 در چه زمانی راهی بازار می‌شوند؛ اما انتظار داریم که در مهر ماه شاهد معرفی آن‌ها باشیم. گفته شده گوشی Pixel 2 را هم شرکت ال‌جی میسازد.

 

منبع: XDA
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه