آیا The Last of Us 2 ساخته می‌شود؟

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بازی The Last of Us داستان دو شخصیت به نام‌های «جول» (Joel) و «الی» (Ellie) را در دنیایی پسا‌آخرالزمانی روایت می‌کرد. همین موضوع باعث شده که خیلی‌ها دوست داشته باشند این شخصیت‌ها را در The Last of Us 2 مشاهده کنند. به‌تازگی سایت GameSpot گفتگویی با «اشلی جانسون» (Ashley Johnoson) صداپیشه‌ی شخصیت الی داشته و درباره‌ی این موضوع از او سوال کرده است.

جانسون می‌گوید:” من خیلی دوست دارم که سازندگان بازی این ایده را دنبال کنند. نمی‌دانم آن‌ها همان داستان جول و الی را دنبال می‌کنند یا یک دنیای کاملا جدید را نشان می‌دهند. به هر حال من خیلی دوست دارم در قسمت دوم The Last of Us حضور داشته باشم؛ اما بخش دیگری از وجود من می‌گوید که بهتر است داستان قسمت اول همان‌جا به پایان برسد و بعضی وقت‌ها خیلی خوب است که چنین اتفاقی رخ بدهد. اگر سازندگان بخواهند یک نسخه‌ی دیگر بسازند، خیلی دوست دارم که در آن حضور داشته باشم.”

جانسون در بخش دیگری از صحبت‌هایش به فیلم این بازی هم اشاره کرد که در حال حاضر مراحل ساخت آن به سختی پیش می‌رود. او گفت که خیلی دوست دارد فیلم را ببیند، اما با توجه به مشکلات پیش آمده شاید هیچ وقت ساخته نشود. جانسون به این موضوع هم اشاره کرد که در این فیلم به ایفای نقش نمی‌پردازد.

«نیل دراکمن» (Neil Druckmann) کارگردان بازی The Last of Us هم قبلا گفته بود که سناریوی فیلم را نوشته، اما در طول سال‌های گذشته هیچ پیشرفتی در روند ساخت فیلم صورت نگرفته است.

منبع: GameSpot

‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar علي

    بهترین بازی بود که تو عمرم دیدم امیدوارم ۲ ساخته بشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه