آیفون ۱۱ پلاس قلم خواهد داشت

۱۳ شهریور ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هنوز خیلی زود است که بخواهیم درباره آیفون ۱۱ یا آیفون XI صحبت کنیم؛ اما برخی از تحلیلگران بازار موبایل بر این باور هستند که شرکت اپل از قلم مخصوص برای گوشی آیفون ۱۱ پلاس استفاده خواهد کرد. در واقع گفته شده قلم روی مدل بزرگ‌تر آیفون‌های آینده قرار میگیرد.

احتمال دارد که آیفون ۱۱ با قلم راهی بازار شود.

شایعات می‌گویند که اپل در حال ساخت آیفونی با صفحه نمایش ۶.۴۶ اینچی است. محصولی که با همان ظاهر گوشی آیفون X یا آیفون ۱۰ ساخته می‌شود و به همین دلیل قلم مخصوص هم دارد. از طرف دیگر به این موضوع اشاره شده که شرکت اپل در سال ۲۰۱۹ این قلم را به همراه گوشی‌های جدید راهی بازار می‌کند. تا سال ۲۰۱۹ زمان زیادی باقی مانده و اپل می‌تواند محصولی درست کند که صفحه نمایش بزرگ‌تر و بدون حاشیه‌ای داشته باشد. قطعا پشتیبانی آیفون‌های آینده از قلم می‌تواند باعث ساخت اپلیکیشن‌های مختلف شود.

در واقع اپل با بزرگ‌تر کردن صفحه نمایش آیفون‌های سال آینده و اضافه کردن قلم به این محصولات می‌تواند به رقیب جدی‌تری برای گوشی‌های سری گلکسی نوت سامسونگ تبدیل شود.

آیا شما هم دوست دارید که آیفونی با صفحه نمایش بزرگ‌‌تر و قلم داشته باشید؟

منبع: theinvestor

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar Ali.S

    اپل مگه جز کپی کردن ایده های سامسونگ کار دیگه ایم بلده؟

  2. Avatar سینا

    خیر

  3. Avatar مهدی

    خوب شد سامسونگ سری نوت رو تو دنیا عرضه کرد اون هم با قلمش که آدم میبینه حال میکنه کپی کاری اپل باز هم شروع شد

  4. Avatar مهرداد

    اپل برای این که قلم به همراه گوشی ارائه کنه یا باید اون رو مثل سری نوت سامسونگ داخل خود گوشی جا سازی کنه که معقول ترین کار هست یا باید مثل یه وسیله جانبی مثل هدفون و هنزفری همیشه حواست باشه که گم نشه! که تو حالت اول بعید میدونم سامسونگ به اپل اجازه استفاده از این پنتنت رو بده و برای خودش رقیب درست کنه! و به فرض اینکه این اتفاق بیوفته قطعا ظرفیت باطری رو باید مقدار قابل توجهی کم کنه تا بتونه فضای خالی داخل قاب گوشی برای جا دادن قلم ایجاد کنه!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه