ویدیوی جدیدی از آیفون ۷، حذف جک هدفون را نشان می‌دهد

۲۵ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آیفون 7

حدود دو ما دیگر شرکت اپل رسما از آیفون ۷ رونمایی می‌کند. تا این‌ لحظه تصاویر و ویدیوهای جسته‌وگریخته‌ای از این محصول اپل دیده‌ایم. حالا ویدیویی ۷ ثانیه‌ای در اینترنت منتشر شده که شایعه‌ی حذف جک هدفون از آیفون‌های بعدی را تقویت می‌کند.

طی چند ماه اخیر شایعه‌ی احتمال حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون از آیفون‌های بعدی قوت گرفته بود. ساعاتی قبل ویدیویی در «ویبو» (Weibo) شبکه‌ی اجتماعی معروف چینی‌ها، منتشر شد که بدنه‌ی آیفون ۷ را به تصویر می‌کشد. همان‌طور که خودتان هم در ویدیوی زیر می‌بینید، خبری از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیست.

همین دیروز  تصاویری از هدفون احتمالی آیفون ۷ را به شما نشان دادیم. در تصاویر کاملا مشخص بود که اپل به‌جای جک ۳.۵ میلی‌متری، اتصال لایتنینگ را برای هدفون محصول‌اش برگزیده. این خبر در کنار ویدیویی که بالا دیدید، جدیدترین شواهد موجود برای حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون از آیفون ۷ هستند. احتمالا اپل فضای به‌وجود آمده روی لبه را به یک اسپیکر اضافه اختصاص می‌دهد. حذف این جک درنهایت به اپل اجازه می‌دهد آیفون‌اش را باریک‌تر کند و شاید باتری بزرگ‌تری را در آن جا دهد. احتمالا هم همین‌طور است: دیروز خبر رسید که آیفون ۷ یک باتری ۱۹۶۰ میلی ‌آمپر ساعتی دارد؛ این یعنی ۱۴.۳ درصد افزایش ظرفیت باتری در مقایسه با باتری ۱۷۱۵ میلی آمپر ساعتی آیفون ۶s.

البته به‌خاطر کیفیت پایین ویدیو و لرزش‌های دست کسی که فیلم گرفته، زیاد نباید به آن استناد کنیم. ولی درمجموع طیف وسیعی از تصاویر و ویدیوهای منتشر شده، از حذف جک ۳.۵ میلی‌متری از آیفون‌های بعدی حکایت داشته‌اند.

‌‌‌   ‌

منبع: Phone Arena
کانال تلگرام دیجی کالا مگ

Drone_Ad

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar قاسم

    بنظر من حذف به یکباره این پورت یک تصمیم اشتباه است
    حداقل اول در دو حالت پورت ۳ و نیم و لایتنینگ ارائه میداد بعد که مزیت پورت لایتنینگ مشخص میشد این پورت رو حذف میکرد مثل اتفاقی که روی لپتاپ ها برای پورت USB Type C افتاده و در کنار نمونه های قدیمی اومده نه حذف یکباره و ناگهانی
    البته این نوع اتصال جدید مشگل ساز هم هست و یجورایی بازگشت به گذشته است
    اینجوری اگر شارژ گوشی تمام بشه چجوری میشه همزمان شارژش کرد و موسیقی گوش کرد؟

    1. Avatar اپل

      احتمالا شارژ بیسیم داشته باشه

  2. Avatar میلاد

    خیلی زشت شده

    1. Avatar erfan

      خسته نباشی …..

  3. Avatar محمدامين سادات

    بیزحمت فیلم هاتونو هم تو کانال آپارات دیجی کالا بزارید با لاقل لینک دانلودشو همینجا بزارید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه