آیفون ۷ پرفروش‌ترین گوشی فصل سوم سال بوده است

۲۰ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پگاترون یکی از تولیدکننده‌های قراردادی شرکت اپل که آیفون را برای این شرکت تولید می‌کند اعلام کرده تقاضا برای آیفون ۸ در فصل اول سال ۲۰۱۸ چندان زیاد نخواهد بود. این شرکت اعلام کرده تقاضای آیفون اصولا در آغاز سال با مقداری کاهش مواجه می‌شود. تحلیلگران این سازمان پیش‌بینی کرده‌اند که تفاضا برای این گوشی حدود ۵۰ درصد کم خواهد شد و اپل هم میزان تولید این گوشی را کاهش خواهد داد. پگاترون شرکتی است که آیفون ۸ را تولید می‌کند در حالی که فاکس‌کان به تولید آیفون X و آیفون ۸ پلاس می‌پردازد. حدودا ۶۰ درصد درآمد پگاترون از طریق همکاری با اپل تامین می‌شود.

آمارهای دیگر انتشار یافته درباره گوشی‌های شرکت اپل نشان می‌دهند آیفون ۷ محبوب‌ترین مدل در طول فصل سوم سال ۲۰۱۷ بوده و ۱۳ میلیون دستگاه از آن در بازار عرضه شده است.

آمارهای دیگر انتشار یافته درباره گوشی‌های شرکت اپل نشان می‌دهند آیفون ۷ محبوب‌ترین مدل در طول فصل سوم سال ۲۰۱۷ بوده و ۱۳ میلیون دستگاه از آن در بازار عرضه شده است. گوشی دوم محبوب در این فصل هم که پس از آیفون ۷ از همه گوشی‌ها در جهان بیشتر عرضه شده آیفون ۶s با عرضه ۷.۹ میلیون دستگاهی بوده است. گوشی سامسونگ گلکسی J2 Prime در کنار Oppo A57 هم در کنار یکدیگر با عرضه ۷.۸ میلیون دستگاه مشترکا رتبه سوم را در فصل سوم سال میلادی جاری به دست آورده‌اند.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه