یک اتومبیل تسلای دیگر هم تصادف کرد

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

این روزها خودروهای تسلایی که با راننده‌ی خودکار هدایت می‌شوند تصادف می‌کنند و باعث شده که انتقادهای زیادی به شرکت سازنده و سیستم راننده‌ی خودکارش سرازیر شوند. همین چند وقت پیش بود که یک خودروی مدل S با راننده‌ی خودکار تصادف کرد و امروز هم یک اتومبیل دیگر با استفاده از راننده‌ی خودکار تصادف کرده است. البته این تصادف کشته به جا نگذاشت؛ اما راننده‌ی آن سیستم راننده‌ی خودکار را دلیل اصلی این تصادف دانسته است.

این تصادف مربوط به یک خودروی مدل X می‌شده و خودرو در حالی که با سیستم راننده‌ی خودکار هدایت می‌شده به گاردریل کنار جاده برخورد کرده و از مسیر اصلی خارج شده است. همان طور که در تصاویر مشخص است، قسمت سمت شاگرد اتومبیل مدل X آسیب جدی دیده؛ اما خسارت جانی در پی نداشته است.

Tesla-Model-x-Crash

براساس اطلاعات منتشر شده خودرو در حالت راننده‌ی خودکار با سرعت ۸۸ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کرده و بدون دلیل خاصی از مسیر اصلی خودش خارج شده و به گاردریل کنار جاده برخورد کرده است. هنوز مشخص نیست که چرا سیستم خودکار خودروی تسلا مدل X مسیر اتومبیل را تغییر داده و باید منتظر خبرهای بعدی درباره‌ی این موضوع باشیم.

شرکت تسلا معمولا نسبت به چنین خبرهایی خیلی زود واکنش نشان می‌دهد؛ اما هنوز درباره‌ی این حادثه چیزی اعلام نکرده است. البته این شرکت بارها اعلام کرده بود که کاربران بهتر است از سیستم راننده‌ی خودکار در جاده‌ها استفاده نکنند.

‌‌‌

منبع: jalopnik

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه