احتمالا LeEco فردا یک گوشی جدید معرفی می‌کند

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

برند چینی LeEco (لی‌اکو) اعلام کرده که فردا چهارشنبه ۹ تیرماه در کشور چین یک گوشی هوشمند جدید عرضه خواهد کرد. گرچه هنوز هیچ اطلاعات رسمی‌ای درباره این گوشی منتشر نشده است اما شایعات بسیاری درباره این مدل جدید پخش شده‌اند. براساس برخی از این شایعات، این گوشی جدید نسخه بروزرسانی شده Le Max 2 است که با نام Le Max 2 Pro شناخته می‌شود. اخیرا یک تصویر هم از حضور یک گوشی با شماره مدل Le X720 لو رفته که نشان می‌دهد این گوشی دوربین پشتی دوتایی دارد.

طراحی دوربین‌های دوتایی و فلش LED این گوشی طرح صورت انسان را تداعی می‌کند. در این مدت شایعات بسیاری هم پخش شده‌اند که می‌گویند این گوشی اولین گوشی جهان با ۸ گیگابایت RAM خواهد بود. با این حال تصاویری که از ‌حضور این گوشی در بنچ مارک Antutu منتشر شده نشان می‌دهند این گوشی فقط ۴ گیگابایت RAM دارد. حال برخی گمان می‌کنند Le X720 و مدلی که قرار است ۸ گیگابایت RAM داشته باشد دوگوشی متفاوت هستند.

leeco-le-max-2-pro

براساس اخبار به بیرون درز کرده Le X720 با تراشه ‌اسنپ‌دراگون ۸۲۱ به بازار عرضه می‌شود. این گوشی ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی دارد. در ضمن گوشی‌ای که شایع شده بود ۸ گیگابایت RAM دارد هم دوربین پشتی ۲۵ مگاپیکسلی و تراشه اسنپ‌دراگون ۸۲۱ دارد.

a1

فقط باید کمی دیگر صبر کنیم تا مشخص شود لی‌اکو گوشی‌ جدید خود با ۸ گیگابایت RAM یا گوشی دیگر خود با شماره مدل Le X720 را معرفی خواهد کرد.

‌‌

منبع: Phoneradar

‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه