احتمال استفاده از OLED در آیفون بعدی بالا می‌رود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سال ۲۰۱۷ میلادی، سالگرد ده سالگی گوشی هوشمند اپل است؛ طوری که انتظار داریم این شرکت با طرحی جدید و تکنولوژی‌هایی تازه آیفون ۸ را به مخاطبان‌ خود معرفی کند. شنیده‌ایم که یک تغییر بزرگ در آیفون سال آینده، استفاده از صفحه نمایش OLED به جای صفحه‌های فعلی LCD است. هفته‌ی گذشته، روزنامه‌ی ژاپنی Nikkei طبق خبری اعلام کرد که آیفون سال آینده در سه اندازه عرضه خواهد شد: دو مدل فعلی به اضافه‌ی یک مدل ۵ اینچی.

صفحه‌های نمایش OLED انعطاف‌پذیری بیشتری دارند.

می‌دانیم که اپل می‌خواهد روی مراحل ساخت آیفون‌های‌آش کنترل بیشتری داشته باشد و این موضوع، شامل صفحه‌ی نمایش آن هم می‌شود. اوایل سال جاری میلادی، شرکت فاکس‌کان، که یکی از شرکت‌های سازنده‌های آیفون‌های اپل است، شارپ را به قیمت ۶.۲ میلیارد دلار خرید. «تا جنگ وو» (Tai Jeng Wu)، مدیرعامل شارپ، اخیرا در دانشگاه Tatung یک دکترای افتخاری دریافت کرده است؛ او در صحبت‌های‌اش به این موضوع اشاره کرده است که اپل برای جبران کاهش فروش آیفون، باید صفحه نمایش گوشی‌های‌اش را به OLED تغییر دهد.

صفحه‌های نمایش OLED انعطاف‌پذیری بیشتری دارند و باعث می‌شود اپل بتواند صفحه‌های نمایش خمیده بسازد. مدیرعامل شارپ در صحبت‌های‌اش گفت که می‌خواهند یک کارخانه‌ی جدید ساخت OLED در ژاپن بسازند. این موضوع احتمالا برای پاسخ به تقاضای بالا برای صفحه‌های نمایش OLED آیفون بعدی خواهد بود.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    صفحه نمایش oled و صفحه نمایش خمیده تقلید محض از روی دست سامسونگ بزرگ

    1. Avatar Ahmad

      اپل صفحه نمایش خمیده نمیزنه و به نظر من ال سی دی اپل عالیه رنگ فوق الاعاده طبیعی جوری که در آزمایشات معلوم شد ۱۰ سال کار کردن با ایفون به اندازه ۱ سال کار کردن با سامی چشمو ضعیف میکنه .به نظر من اگه هم اولد بزنه غلظت رنگ رو نباید ببره بالا

  2. Avatar سان.

    بله سیب جان توی این زمینه خیلی عقب افتاده است.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه