تبلت جدید لنوو با سیستم عامل کروم هم عرضه می‌شود

۱۸ شهریور ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در طول نمایشگاه ایفای ۲۰۱۶ که هفته گذشته برگزار شد، شرکت لنوو یک دستگاه جدید با نام Yoga Book معرفی کرد. این دستگاه که ترکیبی از تبلت و لپ‌تاپ است کیبورد معمول فیزیکی ندارد و به جای آن کیبورد جدیدی با نام Halo Keyboard دارد که نوعی کیبورد مجازی است. از طریق آن هم می‌شود تایپ کرد و هم به طراحی پرداخت، گرچه باید کمی زمان بگذارید تا دست‌تان به آن عادت کند.

در زمان معرفی لنوو به این نکته هم اشاره کرد که Yoga  Book از نظر سیستم عامل احتمالا اندرویدی یا ویندوزی خواهد بود. حال براساس آخرین اخبار متوجه شدیم که احتمال دارد این دستگاه از سیستم عامل کروم هم استفاده کند. بنابراین باید در کنار دو احتمال قبلی احتمال جدیدی را هم در نظر بگیریم.

مسئولین شرکت گفته‌اند که استفاده از سیستم عامل کروم یکی از گزینه‌های جدی‌ای است که آن را مد نظر دارند بویژه با توجه به بروزرسانی‌های ویژه‌ای که دسترسی به اکوسیستم اندروید را هم از طریق این سیستم عامل ایجاد می‌کند.

البته هنوز مشخص نیست در صورتی که مدلی از این دستگاه با سیستم عامل کروم هم در کار باشد چه زمانی عرضه خواهد شد. بنابراین باید منتظر خبرهای بیشتری از لنوو باقی بمانیم.

منبع: Ubergizmo


Birthday_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه