احتمال عرضه‌ی گوشی گلکسی C5 Pro در سایر کشور‌ها قوت گرفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ گوشی‌های گلکسی C7 Pro و C9 Pro را تنها در کشور چین معرفی و راهی بازار کرده و مشخص شده که قصد دارد یک مدل دیگر از این خانواده با نام C5 Pro هم بسازد. حالا به نظر می‌رسد که قرار است گوشی C5 Pro در سایر کشورها هم عرضه شود. این گوشی معرفی نشده‌ی سامسونگ چند وقتی است که مجوز‌های لازم را از سازمان‌های گوناگون دریافت کرده و به نظر می‌رسد که به زمان عرضه‌ی آن نزدیک می‌شویم. مدل مخصوص کشور چین گوشی C5 Pro با شماره مدل C5010 شناخته می‌شود و حالا مشخص شده که مدل بین المللی آن با شماره مدل C501X راهی بازار می‌شود.

Galaxy-C5-Pro

براساس شایعات قبلی، تلفن همراه هوشمند گلکسی C5 Pro یک محصول میان‌رده به حساب می‌آید که به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۲۵ مجهز شده و ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. گفته شده که این گوشی از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی Super AMOLED با کیفیت Full HD بهره می‌برد. به احتمال زیاد دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و جلوی این محصول قرار گرفته است.

از آنجایی که دو گوشی Galaxy C7 Pro و Galaxy C9 Pro با اندروید ۶.۰.۱ راهی بازار شده بودند، بعید نیست که این محصول هم با همین نسخه از اندروید راهی بازار شود.

منبع: GSM Arena

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مرتضی

    طرح پشتش که کپی از هواویه !!!! سامسونگ چیکار داره میکنه اون از s8 که دکمه هوم رو از برداشت اینم از این کپی ! اصلا جذابیت سامسونگ یکیش همون دکمه هومش بود ….. باید منتظر نوت ۸ بود.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه