[اختصاصی دیجی‌کالامگ] ماشین لباسشویی‌های تولید ایران سامسونگ خراب نیستند

۱۵ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امروز صبح در خبرها به این موضوع اشاره شد که برخی از ماشین‌های لباسشوی سامسونگ خراب شده‌اند و آسیب‌هایی هم به کاربران وارد کرده‌اند. این موضوع باعث شده که سامسونگ بیش از ۲ میلیون ماشین لباسشویی خودش را از بازار کشور آمریکا جمع‌آوری کند. این خبر باعث شد سوالاتی درباره‌ی وجود خرابی در مدل ایرانی این محصولات به وجود بیاید. با پیگیری‌های انجام شده از طرف خبرنگار دیجی‌کالامگ، مشخص شد که ماشین‌های لباسشوی سامسونگ که در ایران تولید می‌شوند، چنین مشکلی ندارند.

روابط عمومی سام سرویس نماینده انحصاری خدمات پس از فروش محصولات صوتی تصویری، خانگی و تجهیزات کامپیوتر سامسونگ در ایران در گفتگو با خبرنگار دیجی‌کالا مگ به این موضوع اشاره کرد که تا این لحظه هیچ‌گونه گزارش خرابی در ماشین‌های لباسشویی این شرکت در ایران دریافت نشده و حتی سامسونگ هم اعلامیه‌‌ای برای جمع‌آوری این محصولات در ایران منتشر نکرده است. البته به این موضوع اشاره شد که تمام ماشین‌های لباسشویی سامسونگ در ایران در کارخانه شرکت تکوین الکترونیک ساخته می‌شوند و تا این لحظه گزارش هیچ‌گونه خرابی نداشته‌اند. لازم به ذکر است که کارخانه تکوین الکترونیک سازنده‌ی جدیدترین محصولات خانگی سامسونگ در ایران است که از شهریور ماه امسال فعالیت خودش را آغاز کرده است.

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Avatar مهدی

    اَه، سامسونگ هم دیگه متقلب شده. فقط از احترام به مشتری تعظیم کردنش را یادشون مونده.

  2. Avatar مؤید عذار

    یه بار میگید که تمام ماشین‌های لباسشویی سامسونگ در ایران در کارخانه شرکت تکوین الکترونیک ساخته می‌شوند و تا این لحظه گزارش هیچ‌گونه خرابی نداشته‌اند.
    بعد اضافه میکنید که کارخانه تکوین الکترونیک سازنده‌ی جدیدترین محصولات خانگی سامسونگ در ایران است که از شهریور ماه امسال فعالیت خودش را آغاز کرده است.
    سوال اینجاست که مگه تمام ماشین لباسشویی های سامسونگ، از شهریور به این طرف تولید شده اند؟! لباسشویی های به فروش رفته ماههای قبل چی؟ کجا تولید شده و وضعیت احتمال خرابی آنها به چه صورت است؟ اصلاً اگه خرابی مشاهده شد؛ کجا جوابگو هستند؟!…

    1. ما پیگیر این اتفاق برای مدل‌هایی که در ایران ساخته نشده‌اند هم هستیم و اگر خبری دریافت کردیم اطلاع رسانی می‌کنیم.
      فعلا مشخص شده که مدل‌هایی که در ایران تولید می‌شوند، مشکل خرابی نداشتند.

  3. Avatar عبداللهی

    اینجا هیچ چیز خراب نیست همه چیز در بهترین و ایده آل ترین شکل ممکن کار میکمن اگر هم چیزی خراب بشه علتش مصرف کنندست نه تولید کننده این یک اصله که متاسفانه همه دنیا فراموش کردند و این فقط ما هستیم که اون رو با دقت اجرا میکنیم!!

  4. Avatar علي

    نوت ٧ میترکید میگفتیم سامسونگ بهتره بره همون ماشین لباس شویی بسازه الانم ماشین لباسشویاش خراب میشه .دیگه نمیدونیم چی بگیم

  5. Avatar Ahmad

    خخخ ماشین لباسشویی هم ترکید

  6. Avatar mahmudipur_m

    خب اونی که توی اون خبر بهش اشاره شده بود “ماشین لباسشویی های دستیه سامسونگ” بودن وگرنه ماشین لباسشویی های اتوماتیک که درش نزدیک زانوی ادمه چیجوری میخاد به فک و شونه اسیب بزنه

  7. Avatar as

    “کارخانه تکوین الکترونیک سازنده‌ی جدیدترین محصولات خانگی سامسونگ در ایران است که از شهریور ماه امسال فعالیت خودش را آغاز کرده است.”
    و
    “براساس اطلاعات منتشر شده سامسونگ نزدیک به ۷۳۳ گزارش خرابی از این ماشین‌های لباسشویی دریافت کرده که مربوط به ماشین‌های لباسشویی دستی این شرکت در سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ میشده که قیمت آن‌ها بین ۴۵۰ تا ۱۵۰۰ دلار بوده است”
    وقتی دو ماه هست فعالیتش رو شروع کرده و لباس شویی ها مربوط به ۵ سال گذشته هست چجوری تولید ایران بوده که این خرابی رو نداشته؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه