از این پس هر کسی می‌تواند یک HoloLens بخرد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر کم و بیش با صنعت بازی و هدست‌های واقعیت مجازی آشنایی داشته باشید، احتمال اینکه اسم هدست HoloLens را شنیده باشید زیاد است. این هدست مایکروسافت، به جای اینکه بخواهد دنیای اطراف‌تان را مثل هدست‌های واقعیت مجازی عوض کند، می‌خواهد به دنیای اطراف‌تان بیافزاید. هدست HoloLens شرکت مایکروسافت، یک هدست واقعیت افزوده است.

در حالی که تا به امروز فقط توسعه‌دهندگان و شرکت‌ها می‌توانستند هدست HoloLens را خریداری کنند، مایکروسافت خرید این هدست را برای همه‌ی افراد ممکن کرده است. البته اگر در ایران هستید و می‌خواهید این هدست را بخرید، باید به دنبال یک راه دررو باشید؛ چون خرید هدست فقط برای امریکایی‌ها و کانادایی‌ها ممکن شده است.

HoloLens-2

کسانی که در کانادا یا امریکای شمالی هستند، می‌توانند تا پنج عدد HoloLens برای خودشان بخرند. تا به امروز، برای خرید یک HoloLens باید یک درخواست طولانی می‌نوشتید و به مایکروسافت ارسال می‌کردید.

البته فکر نکنید که قرار است از فردا، همه‌ به دنبال خرید یک HoloLens بشتابند؛ چون هدست واقعیت افزوده‌ی مایکروسافت قیمتی برابر با ۳۰۰۰ دلار دارد. مخصوصا که یک فرد عادی نمی‌تواند کاری با این هدست واقعیت افزوده بکند و این هدست، فعلا هنوز هم فقط به درد توسعه‌دهندگان می‌خورد.

انتظار نداشته باشید HoloLens را هم در فروشگاه‌های مایکروسافت ببیند. این هدست قرار است فقط آنلاین فروخته شود.

منبع: Ubergizmo

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه