از هر پنج پلی‌استیشن۴ که فروخته می‌شود، یکی Pro است

۱۷ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سونی آمار و اطلاعات تازه‌ای از فروش سخت‌افزارهای بخش بازی خودش منتشر کرده است. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی این شرکت، فروش پلی‌استیشن۴ و هدست واقعیت مجازی PlayStation VR بسیار خوب بوده است.

آمار فروشی که سونی از بخش بازی خود منتشر کرده، از این قرار است:

  • فروش جهانی پلی‌استیشن۴ به ۶۰ میلیون دستگاه بسیار نزدیک شده است. سونی یکی دو ماه اخیر گزارش داده بود که بیش از ۶۰ میلیون کنسول پلی‌استیشن۴ به فروشگاه‌های تمام مناطق دنیا ارسال شده است.
  • هدست واقعیت مجازی PlayStation VR از زمان عرضه‌اش در اکتبر سال ۲۰۱۶، یک میلیون دستگاه فروش داشته است. این هدست در سه ماه ابتدای عرضه‌ی خود، ۹۱۵ هزار دستگاه فروخته بود؛ طوری که می‌توانیم بگوییم از روز ۱۹ فوریه‌ی سال ۲۰۱۷، سونی توانسته ۸۵ هزار دستگاه PlayStation VR بفروشد.
  • از ماه نوامبر سال گذشته‌ی میلادی، از هر پنج کنسول پلی‌استیشن۴ که فروخته شده‌اند، یک کنسول مدل پرو (PlayStation 4 Pro) بوده است.
  • بازی Horizon: Zero Dawn از زمان عرضه‌ی خود یعنی بهمن ماه سال گذشته، توانسته ۳.۴ میلیون نسخه بفروشد. نزدیک به ۲.۶ میلیون نسخه از فروش این بازی، مربوط به دو هفته‌ی ابتدایی عرضه‌ی آن بوده‌اند.

سونی هم‌چنین خبر از راه اندازی برنامه‌ای به اسم Days of Play داده است. این برنامه که از روز ۹ ژوئن تا ۱۷ ژوئن برگزار می‌شود، قرار است شامل قیمت‌های شگفت‌انگیزی برای بازی و کنسول‌های پلی‌استیشن باشد. سونی می‌خواهد در این زمان، رنگ طلایی پلی‌استیشن۴ را وارد بازار کند.

منبع: Gematsu

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه