شما بگویید: از گروه دانش دیجی‌کالا مگ چه انتظاری دارید؟

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دیجی‌کالا مگ یک‌ساله شد. طی این یک سال سعی کردیم در گروه دانش، اخبار را خیلی خوب پوشش بدهیم و مقاله‌های مفیدی برای شما بنویسیم. سعی کردیم شما را از راز و رمزهای جهان آگاه کنیم و بگوییم که زندگی چگونه کار می‌کند. در کل رویکرد ما، پاسخ به سوال‌های بنیادینی بود که در ذهن بیشتر مردم وجود دارد. از آن طرف سعی کردیم خبر مهمی را از دست ندهیم و شما را در جریان همه‌ی رویدادهایی که در دنیای دانش رخ می‌دهد، قرار دهیم. همه‌ی تلاشمان را کردیم تا به عنوان یکی از گروه‌های دیجی‌کالا مگ، عملکرد خیلی خوبی داشته و در ترویج علم، بهترین باشیم. در این یک سال، بازخوردهای مختلف و متفاوتی از شما گرفتیم. با این حال خیلی دوست داریم اکنون که در حال بررسی کارنامه‌ی یک ساله‌ی خود هستیم، بدانیم که شما تا به حال مطالب گروه دانش دیجی‌کالا مگ را چگونه دیدید؟ دوست دارید از این به بعد مطالب گروه دانش به چه شکل باشند؟ دوست دارید درباره‌ی چه چیزهایی بنویسیم؟ قطعا آن‌چه شما می‌گویید بر کار ما تاثیر دارد و سعی می‌کنیم بین مجموع علاقمندی‌های شما میانگین بگیریم و آن‌ها را کاملا مد نظر قرار دهیم. بنابراین شما بگویید: از گروه دانش دیجی‌کالا مگ چه انتظاری دارید؟

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳۲ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    فقط ادامه بدید.از همه جا از همه چیز.آگاهی بخش و کاربردی

  2. Avatar اسماعیل ش

    کارتون عالیه، ولی لطف نمائید از این پس به تولید مطالب محتوایی و علی‌الخصوص ویدئویی در مورد علم در ایران و موارد بومی دیگر بپردازید، هم‌چون سری ویدئوهایی که با دکتر رضا منصوری، امیرمحمد گمینی، سپهر اربابی و سری ترجمه‌های «علم در ایران از مجله‌ی ساینس».
    ممنون می‌شم از این سریبیشتر بپردازید و نشر نمائید.

    در ضمن بد نیست یه مصاحبه‌ای هم با دوقلوهای کیهانی 🙂 برادران صفاریان‌پور به مناسبت بازگشت برنامه‌ی آسمان شب داشته باشید، خیلی عالیه می‌شه که مصاحبه‌تون با این‌دو ویدئویی هم باشه که قدرت جذب بیشتر از محتوا داره، گزارش‌های ویدئویی خیلی بهتره.

    این هم گفتنی‌ایه که بد نیست یه دستی به سر و روی «دیجی‌کالاتی‌وی» بکشید، مشکلات و خطاهای فنی و کم‌کاری‌های هم دیده میشه توش…!

    سپاس، زندگی‌تون بر وفق مراد و به کام‌تون باد.

  3. Avatar AhmadReza

    راجع به فضا، اجرام فضایی، و کلا هرچیزی که مربوط به فضا میشه رو بیشتر قرار بدین
    مرسی

  4. Avatar سروش

    واقعا پس از یک سال زحمت خسته نباشید!
    ولی اصلا این رو درنظر نمیگیرید که منابع باید دست اول باشن، new scientist خودش از مجلات علمی تغزیه میکنه، ولی چند بار از اون،ویا حتی دست دوم تر از اون هم مطلب ترجمه کردید، که بهتره یه کم بیشتر وقت بزارید، خود حرف اون بندگان خدا که رفتن کار کردن، مقاله چاپ کردن رو بزارید،
    و این که جهت دهی تون به شکل فاجعه ای روشنه. نه فقط تو انتخاب کالا، که رد صریح تئوری توطعه! شما حق ندارید نظر خودتون رو بیان کنید، بلکه باید یه سری مقالات، یا دیگه مینیمم خبر ها رو ترجمه کنید، بزارید.
    ممنونم بابت نقشی که توی گسترش دانش توی کشورمون دارید

  5. Avatar بیژن

    کلا که کارتون درسته
    اما لطفا این مشکل خیلی سریع تایپ میکنی رو هنگام ارسال نظر بردارین واقعا اعصاب خورد کنه
    من یه پیشنهاد دارم اونم اینکه گاهی به معرفی تکنولوژی های جدید فیلمبرداری و سینما بپردازین
    نمیدونم چرا یه مدت نظراتی که با این اسم و ایمیل ارسال میکردم تایید نمیشد! به همین خاطر چند ماهی از دیجیکالا مگ فاصله گرفتم الان یه هفته ای میشه که برگشتم.

  6. Avatar radin

    اگه میشه مطالبتونو بیشتر کنید مثل سایت های دیگه ولی کیفیت مطالبتون لطفا بالا باشه با تشکر

  7. Avatar reza

    با سلام
    ۱-احترام به پیام زیر هر پست تنها با چهار کلمه امکان پذیره (ممنون ,چشم , حتما و…) این طور ی حداقل می فهمیم پیامون می خوانید و براتون ارزش داره.
    ۲- قسمتی برای نظر سنجی قرار بدیدکه همیشگی باشه(نه سالی یکبار)
    ۳- نسخه افلاین هر پست تون قرار بدید(چون واقعا بدرد بخور هستن و تو زندگی بدرد می خورند)
    ۴-اپلیکیشن ios و android دیجی مگ بسازید که واقع کمبودش حس می شه
    ۵- سعی کنید مطالب یک طرفه نباشه و از مردم هم ایده و کمک بگیرین
    ۶- سعی کنید نظرات ما را نقشه کار تون ببینیدچون در نهایت برای ما مطلب می نویسید.
    در کل از دجی کالا که برای ارتقا دانش و اطلاع عمومی مردم ایران تلاش می کنه که به نوبه خود در ایران اولین بار است و در تاریخ ثبت و ماندگار خواهدشد صمیمانه تشکر می کنم.
    (ضمنا باید بگم که انشا من خیلی ضعیف هستش و اگه متن من شما رو اذیت کرد عذر خواهی می کنم)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه