اولین اطلاعات از God of War 4 به بیرون درز کردند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

اگر گذری به مجموعه بازی‌های «خدای جنگ» (God of War) زده باشید، می‌دانید که این مجموعه بازی‌ها روی خدایان یونان و قلع و قمع کردن آن‌ها تمرکز دارد. با این حال، ظاهرا شماره‌ی بعدی این مجموعه، قرار است بی‌خیال زئوس و فرزندان‌اش شود و داستان و قصه‌ای جدید را در پیش بگیرد.

می‌دانیم که سونی در حال حاضر مشغول ساخت خدای جنگ بعدی برای کنسول پلی‌استیشن۴ است.

بر اساس خبری که دیروز منتشر شده، شماره‌ی بعدی خدای جنگ بر اساس اساطیر اسکاندیناوی (Norse) ساخته خواهد شد. اگر شماره‌های قبلی خدای جنگ را بازی کرده باشید، احتمالا می‌دانید که «کریتوس»، شخصیت اصلی این مجموعه‌ها، تک تک خدایان یونان را نابود می‌کند؛ طوری که انتخاب خدایان جدیدی برای لت و پار کردن، تصمیمی درست و به جا برای ادامه دادن مجموعه‌ی خدای جنگ به نظر می‌رسد.

شایعات منتشر شده هم‌چنین با تصاویری مفهومی از شماره‌ی بعدی خدای جنگ همراه شده است. این تصاویر مفهومی، به دست «فینین مک‌منوس» (Finnian MacManus) طراحی شده است. مک‌منوس، از طراحان استودیوی بازی‌سازی سانتا مونیکا است. استودیوی سانتا مونیکای شرکت سونی، ساخت مجموعه بازی‌های خدای جنگ را در دست دارد.

HkNEyyb

اطلاعات منتشر شده از خدای جنگ جدید را می‌توان به صورت زیر خلاصه کرد:

  • داستان بازی بر اساس اسطوره‌های اسکاندیناوی است
  • شخصیت اصلی بازی در ظاهر شبیه کریتوس است، اما ریش دارد
  • الف‌هام (Alfheim) یکی از مناطق بازی است
  • شخصیت اصلی بازی در طول داستان زندانی می‌شود
  • یکی از سلاح‌ها بازی، تبری است که می‌تواند گیاهان را ببرد یا راه‌هایی مثل پل بسازد
  • محیط بازی با شخصیت اصلی تعامل می‌کند و به رفتار او عکس‌العمل نشان می‌دهد

داستان سه‌گانه‌ی خدای جنگ در هر قسمت آن و با حضور یک کارگردان جدید، تغییر کرده است. «دیوید جفی» (David Jaffe)، خالق مجموعه‌ی خدای جنگ، داستان این مجموعه را طوری طراحی کرده بود تا در پایان خدای جنگ ۲، تمام خدایان یونان به دست کریتوس کشته شوند و کریتوس در خدای جنگ ۳، خدایان اسکاندیناوی را نابود کند. با این حال، کارگردان خدای جنگ ۲ روند حرکت داستان این مجموعه را تغییر داد.

9CY0lCG

عکسی که از شخصیت اصلی خدای جنگ بعدی به بیرون درز کرده‌.

سونی در دسامبر سال ۲۰۱۴ از ساخت شماره‌ی بعدی مجموعه بازی‌های خدای جنگ برای کنسول پلی‌استیشن۴ خبر داده بود. می‌توانید در ادامه، تصاویر هنری که از شماره‌ی بعدی خدای جنگ به بیرون درز کرده‌اند را ببینید.

خدای جنگ 4 God of War 4 خدای جنگ 4 God of War 4 خدای جنگ 4 God of War 4 خدای جنگ 4 God of War 4 خدای جنگ 4 God of War 4

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۸ دیدگاه
  1. Am

    اقای امیر حسین میرزایی این بازی فقط برای ps4و انحصاری ps4هست.چجوری سال قبل برایxbox one امده.

    1. احتمالا روی پست و کامنت اشتباه جواب دادم.

  2. امیرحسین

    مطمعن باشین که این شخصیت کریتوس نیست یک به خاطر این که مسخره میشه دو همه کریتوسو با اون شمشیر عجیبش میشناسن سه اگر کریتوس زخم رو صورتش کو ……فکر کنم قدرتش به کسی منتقل میشه.

  3. امیرحسین

    مطمعن باشین که این شخصیت کریتوس نیست یک به خاطر این که مسخره میشه دو همه کریتوسو با اون شمشیر عجیبش میشناسن سه اگر کریتوس زخم رو صورتش کو ……فکر کنم قدرتش به کسی منتقل میشه

  4. ارشیا

    اشتباه نکنید تو god of war 4 خود کریتوس میاد به چند علت ۱تو تریلر این بازی کفش های اریز رو میشه دید۲ اگه می خواستن شخصیت بازی رو عوض کنن دیگه اسمش رو گاد اف وار نمیزاشتن ۳ شرکت sony احمق که نیست شخصیت به این خوبیو عوض کنه

  5. مهدی

    سلام دوستان به نظرتون این بازی کی میاد بیرون؟
    بد جور منتظرم

  6. nima

    دوستان من خودم یک چیز رو براون روشن میکنم من خودم نوشته سانتا مونیکا که به زبان انگلیسی درمورد god of war4 نوشته بودن خوندم ونوشته بودن که اونی که با کریتوسه پسرشه و توی قسمت۴ میتونه به خشم خودش قلبه کنه و به منطقه اسکاندیناوی میره اینا اطلاعاتی هستن که خود سانتا مونیکا گفته پس دیگه شایعه پخش نکنین که شخصیت اصلی کریتوس نیست و اونم پسرش نیست

  7. حمید

    کی گفته شخصیت GOW4 کریتوس نیست؟
    به نظر من با تبر باحال ترم هست

  8. پارسا

    دوستان اگه به نیمه پور لیوان نگاه کنیم یک کیفیت ، اصلحه جدید ، همراه در بازی که پسر کریتوس هست ، دشمنان جدید اگه به سه سری از بازی گاد اف وار نگاه کنیم در بیشتر بازی مشغول به انتقام گیری از زئوس بود ????، بعد تو سه رفت سراغ پسرش رفت ، این از نیمه پر لیوان اما یک نکته که تو تریلر فهمیدم موقعی که پسر کریتوس دم چهار چوب در کفش های پسر زعوس در گوشه قرار دارد !! بعد هی میگید گند زد بابا تا ابد که کریتوس جوان نمی مونه حتی در قسمت دو بازی فانی شد اما کمی هم قبول دارم که همه کریتوس رو به شمشیر ش میشناختن مثل گیرز اف وار که بخاطر تفنگاش دوست دارن .

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه