اسباب بازی‌های جدید جنگ ستارگان فرقی با یک ربات واقعی ندارند

۱۳ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

شرکت «اسفیرو» (Sphero)، سازنده‌ی ربات اسباب بازی BB-8 جنگ ستارگان، خبر داده است که می‌خواهد یک اسباب بازی جدید دیگر هم بر اساس فیلم بعدی جنگ ستارگان بسازد. قرار است در قسمت هشتم مجموعه‌ی جنگ ستارگان یعنی فیلم «آخرین جدای» (The Last Jedi) ربات جدیدی به اسم BB-9E معرفی شود. اسفیرو هم یک ربات از روی BB-9E خواهد ساخت. ربات BB-9E مثل همان ربات قبلی اسفیرو کار می‌کند؛ یعنی کاربران می‌توانن آن را با استفاده از یک اپ حرکت دهند و کنترل کنند.

می‌توان با استفاده از یک اپ واقعیت افزوده، در کنار ربات‌ها سفینه‌های جنگ ستارگان را اضافه کرد.

در کنار یک اسباب بازی از BB-9E، اسفیرو ربات معروف مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان یعنی R2-D2 را هم در قالب یک اسباب بازی دیگر عرضه خواهد کرد. سازندگان اسباب بازی R2-D2 تمام تلاش خود را کرده‌اند تا آن را شبیه به نسخه‌ی اصلی بسازند؛ طوری که قرار است اسباب بازی R2-D2 دقیقا شبیه به نسخه‌ی اصلی تکان بخورد و صداهای همان ربات را هم تولید کند.

هر دو ربات R2-D2 و BB-9E چراغ‌هایی خواهند داشت که تا به حال در ربات‌های اسفیرو استفاده نشده بودند. می‌توان با استفاده از یک اپ واقعیت افزوده، در کنار ربات‌ها سفینه‌های جنگ ستارگان را اضافه کرد.

نکته‌ی جالب ربات‌های جنگ ستارگان اسفیرو، عکس‌العملی است که آن‌ها به هنگام دیدن فیلم انجام می‌دهند. می‌توانید با اپ اسفیرو، فیلم‌هایی را پخش کنید و ربات شما با شنیدن صدای فیلم و تشخیص بخش‌های آن، نسبت به چیزی که می‌بینید عکس‌العمل نشان می‌دهد.

قیمت ربات‌های R2-D2 و BB-9E به ترتیب ۱۸۰ و ۱۵۰ دلار خواهد بود. این ربات‌ها از همین امروز در تمام دنیا عرضه شده‌اند.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه