استوری‌های فیسبوک پابلیک می‌شود

۳۰ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
استوری‌های فیسبوک

چند ماه پیش فیسبوک، بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی استوری را به امکاناتش اضافه کرد. مثل استوری‌های اسنپ چت و اینستاگرام، می‌توانید ویدئو و عکس‌هایتان را در استوری فیسبوک خود منتشر کنید. تمام استوری‌ها یک‌روزه پاک می‌شوند. تا به حال کاربران می‌توانستند استوری‌های فیسبوک را برای دوستانشان به اشتراک بگذارند ولی حالا امکان جدیدی اضافه شده تا بتوانید استوری‌ها را به‌صورت عمومی و پابلیک اشتراک بگذارید.

این قابلیت جدید فیسبوک برای اشتراک عمومی استوری‌ها بازدید آن را خیلی بیشتر می‌کند. شاید خیلی از شما نخواهید کشی را جز لیست دوستانتان قرار دهید و تمام اطلاعاتتان را با آن‌ها به اشتراک بگذارید ولی با این قابلیت می‌توانید تصاویر و ویدئوهایی که می‌خواهید را برای همه قابل مشاهده کنید. علاوه بر این خیلی از افراد شاخص هنری و اجتماعی می‌توانند در عین اشتراک بعضی تصاویری، صفحاتشان را خصوصی نگه دارند.

این تغییر ایده‌ی کارلوس گیل پژوهشگر رسانه‌های اجتماعی است که فیسبوک آن را اجرا کرد. فیسبوک اعلام کرده: «این تغییر از چند هفته پیش آغاز شده و با این امکان می‌توانید تنظیمات را در حالت عمومی قرار دهید تا علاوه بر دوستانتان سایرین هم بتوانند استوری‌ها را ببینند.»

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه