استوری به توان ۲، قابلیت جدید اینستاگرام در آپدیت جدید

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تلفن همراهتان را برمی‌دارید، عکس یا ویدیو می‌گیرید و آن را در استوری اینستاگرام به اشتراک می‌گذارید. حالا چه می‌شود یکی از دوستانتان جواب استوری شما را مثل خودتان با استوری دهد!؟

داستان از اینجا شروع می‌شود که هرچند وقت یک‌بار، اینستاگرام دست به کار می‌شود و قابلیت جدیدی به برنامه خود اضافه می‌کند تا کاربران راه متنوعی را برای ثبت خاطرات با دوستانشان تجربه کنند؛ از ثبت خاطرات با لایو و استوری گرفته تا افکت‌های جذاب و بامزه آن.

حالا در نسخه ۱۰.۲۸ که برای هر دو سیستم عامل محبوب iOS و اندروید منتشر شده، اینستگرام قابلیت جدیدی را در بخش استوری برای کاربران اضافه کرده است. از این پس کاربران می‌توانند در پاسخ استوری دوستانشان به جای نوشتن یک متن، عکس یا ویدیو بفرستند.

تنها چیزی که نیاز دارید این است که اینستاگرامتان را به این نسخه آپدیت کنید و برای استفاده از این قابلیت استوری، روی آیکون دوربینی که در پایین گوشه سمت چپ هر استوری قرار گرفته، کلیک کنید.  نکته جالب این است که در این بخش هم می‌توانید از استیکر و فیلترهای مختلف استفاده کنید.

زمانی که دوستانتان در پاسخ به استوری شما، یک عکس و ویدیو ارسال کنند، شما می‌توانید از بخش اینباکس پیام‌هایتان‌ مطلع شوید. از آن طرف هم دوستانتان متوجه می‌شوند که پیامشان را دیده‌اید یا از آن اسکرین شات گرفته‌اید.

با امکان جدید اینستاگرام در بخش استوری، کاربران می‌توانند لحظات هیجان‌انگیزی را با دوستانشان تجربه کنند؛ لحظاتی از جنس استوری به توان۲.

منبع: Phonearena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه