اسپاتیفای دفتر جدید خود را در دبی تأسیس می‌کند

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اسپاتیفای
اسپاتیفای قصد دارد تا سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۱۸ این دفتر را راه بیندازد، اما احتمالا راه‌اندازی آن به اواخر ۲۰۱۸ یا اوایل ۲۰۱۹ موکول می‌شود.» در حال حاضر محبوب‌ترین سرویس استریمینگ موسیقی در خاورمیانه، «انغامی» (Anghami) است

بر اساس گزارش یکی از سایت‌های خبری، اسپاتیفای که در زمینه‌ی استریم موسیقی در رتبه‌ی اول جهان قرار دارد، برای گسترش بازار خود در خاورمیانه تا پایان سال ۲۰۱۸ در دبی یک دفتر جدید تأسیس می‌کند. بر اساس گزارش این سایت خبری، اسپاتیفای در حال حاضر یک دفتر بزرگ را در دبی اجاره کرده و به دنبال جذب ۴ مدیر ارشد برای کار در این دفتر است.

این سایت در قسمتی از گزارش خود نوشته: «هرچند اسپاتیفای قصد دارد تا سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۱۸ این دفتر را راه بیندازد، اما احتمالا راه‌اندازی آن به اواخر ۲۰۱۸ یا اوایل ۲۰۱۹ موکول می‌شود.» در حال حاضر محبوب‌ترین سرویس استریمینگ موسیقی در خاورمیانه، «انغامی» (Anghami) است که از بیش از ۴۰ میلیون بهره می‌برد و دفتر مرکزی آن در بیروت قرار دارد. انغامی با بیشتر کمپانی‌های موسیقی عربی و برخی از کمپانی‌های بین‌المللی همکاری می‌کند.

این سرویس چندی پیش ۲۹ میلیون دلار سرمایه جذب کرد و برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خاورمیانه مانند شرکت ارتباطات یکپارچه امارات و گروه رسانه‌ای MBC از این سرویس حمایت می‌کنند. رقابت این شرکت با بزرگ‌ترین سرویس استریمینگ موسیقی در جهان بدون شک رقابت قابل توجهی خواهد بود.

کمپانی اسپاتیفای از زمان تأسیس در سال ۲۰۰۶ تا حالا موفق به خرید ۱۳ شرکت دیگر شده که ۱۰ تا از این خریدها در همین دو سال گذشته اتفاق افتاده است. آیا شرکت انغامی هم به‌زودی به زیرمجموعه‌ی اسپاتیفای بدل می‌شود؟ چنین اتفاقی چندان بعید نیست.

منبع: TheNextWeb

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه